2014. szeptember 29., hétfő

Magical Music Manis: Lady Marmalade

Hétőnként jelentkező zenés kihívásunk újabb állomáshoz érkezett. Ez pedig nem más mint a Lady Marmalade.

Moulin Rouge, fűzők, harisnyakötő, neccharisnyák... ilyen témához muszáj valami igazán dögös manikűrt alkotni. Azt hiszem amikor jelentkeztem a kihívásra a listából ez volt az első dal, amihez rögtön tudtam mit fogok készíteni :)

A két fő szín a vörös és a fekete adott volt. Mindenképp szerettem volna rá egy necc combfixes mintát, amihez pont kapóra jött a BornPrettyStore-tól kapott nyomdalemezem.

A hüvelykujjamon az egyik fűző fekete fehér mintáját próbáltam imitálni. A középső és a gyűrűsujjam nyomdázott mintát kapott egy nude alapra. 

Ezt a lakkot egyébként most használtam először és azt hiszem új kedvenc nude van születőben nálam ;-)

A többi ujjamra nem akartam mintát csinálni, nehogy túl zsúfolt legyen a végeredmény. Eredetileg ezt a két körmömet csak sima pirosra terveztem, de annyira kívánkozott rá néhány strassz is :)


Felhasznált lakkok:
Look by Bipa Nr.5 rose splash
Lovely Classic Nr34
Maybelline Colorama #75 (?)

Nézzétek meg a többiek munkáit is:


4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...