2014. október 22., szerda

33DC - A new technique for you

Ezzel a bejegyzéssel sajnos több hetet csúsztam, de ennek a kihívásnak teljesíteni akarom minden állomását. Szóval ez most egy hiánypótló manikűr :)

Elég tanácstalan voltam, hogy mit kellene ebben a témában alkotnom. Végül kitaláltam egy tök szuper dolgot, amit nem sikerült megvalósítanom :D El is ment a kedvem az egésztől.

Mivel tényleg mindent meg akarok csinálni a kitűzött feladatokból, ezért maradt a "B" terv, ami az egyik mumusom, ez pedig a dry brush technika. Többször is próbálkoztam már vele, de az eredmény mindig siralmas volt. Aztán rájöttem, hogy ez nekem nem is tetszik igazán, úgyhogy nem erőltettem a dolgot.
Most mégis ehhez a technikához nyúltam, mert ha jól emlékszem a blogon még nem szerepelt ilyen manikűr.
Ez hát az én verzióm, nem vagyok vele elégedett. Ez a fajta körömdíszítés tényleg nem nekem való, de legalább kipipálhattam ezt a pontot is a listán :)

4 megjegyzés:

  1. Szerintem tök jó, lehet hogy még egy kis arany hiányzik hozzá, vagy valami csillogó homoklakk. Pár pacsmag a felületre, hogy harmonikus legyen a szívecskével. Egyébként nekem sem ment ez a technika. :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik, különleges a hatása :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó, imádom ezt a technikát, egyszerű és hatásos!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem jó lett, nekem tetszik. :) Jók a színei, és a minta is jól sikerült.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...