2014. október 18., szombat

Díjat kaptam :)

Na jó nem most, hanem pár hete, de egyszerűen alig van időm mostanában a blogra :(



A díjat Noémitől kaptam. Ezúton is köszönöm :)

A szabályok pedig a következők:

11 dolgot meg kell osztani magadról!
11 kérdésre felelni!
11 blogot linkelni és jelölni és nekik ugyanennyi kérdést feltenni!





11 dolog rólam:
1. Imádok olvasni, még a kötelező olvasmányokat is szerettem annó

2. Épp egy lakásfelújítás közepén vagyok, alig várom, hogy végezzünk és összeköltözzek a párommal :)

3. Szeretem az állatokat. Eddigi életem során sok féle állattal megosztottam már a szobámat (halak, ékszerteknős, papagáj, hörcsög, tengerimalac, patkány, macska)
Most egy macskát lízingelek anyámtól, de ha költözöm a cica vele fog maradni.

4. Szoktam sírni a filmeken... és a könyveken is

5. Utálok futni

6. Szeretek vezetni

7. Félek a hínáros, nyálkás, nyunyákos víztől (brrr)

8. A kedvenc ételem a dédim fahéjas-kakajós palacsintája. Remélem még sok-sok alkalma lesz sütni nekem :)

9. Nagyon nehezen bocsátok meg.

10. Pár évig hastáncoltam.

11. Ettem már kengurut (nem finom) és bölényt is (finom)

Noémi kérdései:

1. Mi a legkedvesebb nyári emléked?

Talán az első külföldi nyaralás a családommal. Olaszországban töltöttünk el egy hetet és elmentünk Velencébe is. Imádom azt a várost, egyszerűen gyönyörű :)
 
2. Anyás vagy apás vagy inkább?

Édesapámat 6 éves koromban elveszítettem, így egyértelműen anyás vagyok. Arra nem emlékszem kiskoromban merre húztam :)
 
3 Kedvenc ünneped? Miért?

Nem igazán szeretem az ünnepeket, a legtöbben csak a munkaszüneti napot tudom értékelni. De a Karácsony kivétel. Az illatok, a fények, az egész hangulat kedves nekem.

 
4. Utazáshoz készülsz. Mi az amit semmikép nem hagynál otthon?

Régen rengeteg (felesleges) dolgot cipeltem magammal. A legfontosabbak szerintem az iratok és a pénz/bankkártya. Ha ezek megvannak nem lehet nagy baj. Hozzáteszem, hogy egzotikus helyekre sajnos nem járok. Európán belül pedig ennyi elég nekem, hogy boldoguljak :)
 
5. Mi az a három dolog amivel kilehetne űzni a világból?

Kétszínűség, ha hülyének néznek és a pókok (fujj-fujj)
 
6. Mit szeretsz csinálni szabadidődben?

Körmözni (:D), olvasni, geoládákat keresni, régebben airsoftozni is jártunk :)
 
7. Mi a legnagyobb álmod

Nem vágyom sem színészi, sem írói vagy énekesi babérokra és a Nobel-díjra sem pályázok.
Nekem igazából unalmas álmaim - inkább vágyaim - vannak mint egy szerető társ, két gyerek, egy szép otthon, sok-sok háziállat, szánsájn, hepinesz, boldogan élünk amíg meg nem halunk 100 évesen az unokáink körében.

 
8. Mi (volt) a kedvenc tantárgyad suliba?

Sajnos már csak volt, de az irodalmat nagyon szerettem. A mai napig rengeteget olvasok. A történelemmel sem lett volna bajom, ha meg tudom jegyezni azt a sok dátumot napra pontosan :)

 
9. Kitől kaptad a neved és miért?

 Eredetileg Anita Nikoletta lettem volna, mert ez a két név tetszett a szüleimnek. Végül anyukám az utolsó pillanatban meggondolta magát és így lettem Barbara. A családban nem volt előttem ilyen nevű, szóval én nem tudok jó kis családi névöröklős sztorit mesélni ide :(
 
10. Van kedvenc sorozatod? Mi az?

Rengeteg sorozatot nézek, mindet online, egyrészt mert nem tudom kivárni mire a tv-ben leadják. Másrészt mert utálom a reklámokat (ki nem??) és szerintem elég pofátlanság egy 30-35 perces epizódot egy órán keresztül adni este 22 órai kezdéssel hétköznap. Ez főleg azóta probléma, amióta dolgozom és minden nap korán kell kelnem.
Na de visszatérve a kedvenc sorozatokra... húha .... leírom azt az ötöt, amit utoljára néztem:
Big Bang Theory
American Horror Story
Game of Thrones
Supernatural
Walking Dead
 
11. Mire vagy eddig a legbüszkébb az életedben?

Húha talán a pici autómra, aminek a vételárát egyedül spóroltam össze. Semmi hitel, csak kp. Azt hiszem ez az első komolyabb kézzel fogható dolog, amit "elértem" az életben. Ciki ha büszke vagyok rá? :)



11 blogot linkelni és jelölni és nekik ugyanennyi kérdést feltenni!

Mivel jó sokáig húztam a válaszadást, már mindenki megkapta (akár többször is) akinek továbbadnám. Ezért ezt a lépést én most kihagynám :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...