2014. november 12., szerda

33DC - The same pattern, different colours

Egy hét csúszással, de hozom a 33DC kihívás múlt heti állomásátis, vagyis ugyanazt a mintát különböző színekben.

Erre a feladatra egy igazi őszi manikűrt akartam készíteni, ezért különböző barnás árnyalatokat válogattam össze és egy kis csillámos lakkal készítettem el rá a mintát.
Első lépésként a kisujjamtól a hüvelykujjam felé haladva egyre sötétebb lakkokat kentem fel az átmenethez.

A gyűrűsujjamra némi celluxos maszkolás segítségével készítettem el a háromszöget, aztán rájöttem, hogy ehhez még kilencszer nem lesz türelmem, úgyhogy a többi körömre inkább szabad kézzel festettem fel a mintát. 
(Ezért is fordítottam rajta és lett a háromszög a krémfinishű rész és a kívülre került a csillám, de ez titok  ;o)  )
Felhasznált lakkok:
Manhattan #??
Lacura - Chocolate
Crystal Nails #??
Rose Nail #36 chocolate
+csillámos: Look by Bipa Special Effect Nr3 metallic hollogram

Bár az inlikzes linkhozzáadós határidőből már kicsúsztam, a többiek linkjét azért beteszem ide. Érdemes meglesni :)

3 megjegyzés:

  1. Te...hogy ez milyen gyönyörű lett! Odáig vagyoook! :D

    VálaszTörlés
  2. Micsoda barnák! Pedig annyira nem rajongok a barnáért, de ez nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...