2015. november 3., kedd

31DC2015 - Day 18 Half moons

 A half moon manikűrök nem tartoznak a kedvenceim közé, úgy éreztem most picit meg vagyok lőve, mert semmi ötletem nem volt a mai napra. Egy snassz half moon manikűrrel pedig olyan megúszós lett volna az egész.
Szerencsére belefutottam egy klassz maniba a manicurity.com-on, amit kicsit továbbgondolva végül megszületett ez: 


A végére egészen megszerettem :)

A következő lakkokat használtam:
Avon  nailwear pro+  sunshine
Flormer Super Neon Colors n004
Essence 113 do you speak love?

+ fekete zselés toll ;-)


Sárga-narancs-piros átmenetet akartam készíteni, de a narancs valahol félúton elveszett belőle. A nap motívumot az inspirációul szolgáló manikűrről vettem, bár egy pici csavart tettem még bele ;-)




Az egész manikűr kicsit afrikás, Oroszlánkirályos feelingű lett szerintem. De lehet, hogy csak azért érzem így, mert készítés közben Lebo M dalokat hallgattam ^^

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...