2015. november 30., hétfő

Molyos kihívás - Mikulás :o)

A moly.hu-n fotó körmös kihívássorozat eheti témája a szivárvány és/vagy a Mikulás. Én az utóbbit érzem most aktuálisabbnak, ezért egy mikulásos témájú manikűrt készítettem mára :)


A manikűrömben a piros szín az uralkodó, mi más? :)
A lakk, amit ehhez választottam az Essence  me & my lover névre hallgató árnyalata. Szerintem tökéletes ünnepi szín az apró arany csillámoknak köszönhetően. 
Eredetileg homok hatású lakkról van szó, de ezt az effektet 2 réteg fedőlakkal meg tudtam szüntetni és csak a csillámtenger maradt a körmeimen :)


A mintát először minden körmömre elkészítettem, de túl soknak éreztem, meg amúgy is túl sokat takart ki a szép piros lakkból, ezért csak a középső ujjamon hagytam meg, a többit pedig inkább simán csak pirosra lakkoztam.

A prémszegélyt egy fehér Lora lakkal készítettem és egy pontozó segítségével pacsmagoltam fel. Az övhöz pedig fekete és ezüst színű zselés tollakat használtam

3 megjegyzés:

  1. Csinos lett :) A szivárvány tényleg nem aktuális most felénk :) Valami pirosat én is alkotok hét végére, ha már Mikulás lesz.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...