2016. január 30., szombat

52WNAC2016 - Newspaper

Az eheti feladat az újságpapíros körömdíszítés alkalmazása volt. 

Bevallom csaltam picit, mert végül nyomdáztam...

De muszáj volt...

Tényleg...


Természetesen tartottam magamat a szöveges mintához, amit ezúttal egy gradient alapra vittem fel. Két fajta újsággal és házi pálinkával próbálkoztam egyébként, ami korábban már működött, de most nem akart összejönni, úgyhogy maradtam a B verziónál. 
Szerencsére van a témába illő nyomdalemezem :)

Az alapot a képeken látható két lakkal készítettem el:
DaVinci 326
Essence Colour&Go 146 miss universe

Ezt a két lakkot korábban külön külön sem sűrűn használtam, együtt meg végképp nem vettem őket elő. 
A DaVinci lakk egyébként eléggé becsapós, üvegben halványkék aranyos csillogással, a körmeimen meg inkább zöldes színt vett fel. Ez volt az alap és erre pamacsoltam fel a sötétebb Esssence lakkot, persze a zöldüléshez ez is hozzájárult kicsit :)

A miss universe-be a boltban szerettem bele tavaly vagy tavalyelőtt, de nagyot csalódtam benne, mert iszonyú gyenge a fedése. 
Fekete alapon mondjuk csudiszép és most már tudom, hogy ezzel a DaVincivel kombinálva is pofás végeredményt tudok elérni vele :)


A manikűr igazi szépsége napsütésben vagy vaku mellett mutatkozott meg, de mutatok róla egy szűrt, természetes fény mellett készült képet is:


Nagyon szerettem ezt a manit hordani, ezen az utolsó képen már látszik is egy pici körömvégi kopás, főleg a mutató ujjamon. Végül a 4. napon is emiatt került lemosásra.

Fedőlakknak a szokásos Moyrámat használtam.


3 megjegyzés:

  1. Nem baj, hogy nem újságpapír-technikával készült, mert szuperül néz ki! Elképesztő látványt nyújt :)

    VálaszTörlés
  2. Kékszesszel próbáltad? Én mindig azzal szoktam. :)
    Amúgy nekem ez a verzió is tetszett. Azért a teal árnyalatú átmenetért meg teljesen odavagyok. :3

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...