2016. január 18., hétfő

ManiCute - Negative space

Nagy bajban voltam a mai témánkkal, ami a "negative space". Nem az ötletek hiánya, hanem inkább az volt a gond, hogy túl sok ötletem is volt mára.


Szóval a sok szép és bonyi verzióból, amik közül mára akartam valamit készíteni végül egy ilyen kis pasztelles csíkos kis egyszerű mani mellett döntöttem. Lustaságból.

De rosszul sült el, mert a választott lakkokkal szívtam annyit, hogy kb a végére annyi időm ment rá, mintha egy bonyi mintát csináltam volna meg normális lakkokkal... szóval nem lett a kedvencem, nagyon nem >:o/


A végeredmény messziről, szemüveg nélkül végülis annyira nem katasztrofális, de nem erre számítottam na.

Szóval az egészet ott rontottam el, hogy ezeket a cuki kis Boulevard lakkokat akartam használni. A sárga és kék fedése elég gyengusz, 3 réteg kellett belőlük, ezt követően a díszítőcsíkokat is nehezebbb ugye lehúzni.


Aztán a sok rétegnek köszönhetően nem nagyon akartak megszáradni. Többször is belenyúltam és újra kellett kezdenem. És ha ez még nem lenne elég, a hülye kis glittereik persze pont a szalag szélére helyezkedtek, így a lehúzáskor szépen eldeformálták az "egyenes" csíkjaimat.


Ezt még tetéztem az ebayről vásárolt díszítőszalagok használatával, amik a pucér részeken otthagyták a színűket miután lehúztam a maszkoláshoz felragasztott darabkáikat a körmeimről. Nemááááár.

Forrás

Azt hiszem egy életre megjegyeztem, hogy ezt a kombót soha többet ne vessem be :D

Hát így ennyit rólam, nézzétek meg inkább a többiek körmeit:

5 megjegyzés:

  1. Ááááá ezen a záróképen de mekkorát nevettem :) Én is ilyen képet vágtam a saját negative space manim láttán :))))) meg előtte, amíg szaloképes színűre sikamikáltam a körömágyamat.... grrrr....

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez nehéz szülés lehetett! :D
    Én is rötyögtem egy kicsikét a szöveget olvasva, nomeg azon is, hogy önkéntelenül önmagamat láttam tegnap, amikor egy vérlázítóan fos manikűrömet még lemosni is alig bírtam, és a felkenéssel is órákat vesződtem, mert fázisfotókkal készült. Még ma is elkapott a harci ideg, amikor töröltem kifelé a fotókat a gépről.

    Együtt érzek.
    Ezt a technikát szerintem én be se vállalnám.

    VálaszTörlés
  3. Mostanában nekem is sokszor volt, hogy bosszankodtam lakkozás közben... :D Valahogy néha az istennek sem azt látom a körmömön amit elképzeltem és rámegy 2 órám... Máskor meg pikk-pakk készen vagyok és imádom. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...