2016. május 2., hétfő

52WNAC - Dotticure

Szeretem a pöttyös manikűröket, de mostanában olyan sokszor viseltem ilyet, hogy picit kezdek besokallni. Mára egy szolidabb, viszonylag kevés pöttyel készült manit készítettem :)




A kiválasztott lakkok csupa névtelen, csak számmal vagy még azzal sem jelölt árnyalatban akadtak a kezembe. A Miss Sporty (456) és a S-he (278) üvege már ugyancsak a végét járja, de még mindig tűrhetően lehet velük dolgozni. 

Szeretném az ilyen kevés lakkot tartalmazó üvegeimet lassan kiüríteni, úgyhogy az eddiginél gyakrabban fognak ugyanazok a színek ismétlődni a manikűrjeimben. 
De ezt igyekszem majd úgy intézni, hogy ne legyen se túl feltűnő, se túl unalmas :)


Sajnos a nap nem akar kisütni ezért a természetes fényben készült képek hagynak némi kívánnivalót maguk után...


... a vakuval készülteknél viszont nagyon feltűnő, hogy a Kallos (69) kékje - ami a kisujjamra került és persze a pöttyökben köszön vissza - kilóg a krém finishű lakkok sorából :)


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Ez a S-he lakk nekem is megvolt, meg is lepődtem, hogy milyen jók ezek a lakkok, azóta vettem többet is, tartósak és tényleg bírták sokáig. Én is most a maradék lakkokat használom előszeretettel, sok az üveg :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...