2016. május 23., hétfő

ManiCute - Pasztell

Mára egy igazán tavaszias témát, a pasztell színeket választottuk a csajokkal. Ez így elég tág mozgásteret engedett nekünk és ezúttal pont emiatt voltam bajban. Fogalmam sem volt mit készítsek mára.

Végül egy ilyen kis nyomdázott dolog mellett kötöttem ki, sok féle alapszínnel ezüstös mintával ami csak bizonyos szögekből feltűnő, egyébként beleolvadt a mani színeibe :)


Ugyanazokat a lakkokat használtam hozzá mint a pár nappal ez előtti virágos manikűrömhöz. A különbség csak annyi, hogy most először a sárgát kentem fel egy rétegben minden ujjamra és utána erre pamacsoltam a többi színből foltokat.

Essence 37 serendipity - Manhattan Pastell Pretties 001 - b.pretty  69 cyanblue - S-he 278
Önmagában nagyon snassznak éreztem a sok szín ellenére is ezért kerestem egy szerintem hozzá illő motívumot és meg is találtam a Moyou pro collection XL-02-es lemezen :)


 Nézzétek meg a többiek pasztell szépségeit is :)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...