2017. december 4., hétfő

Manikűrvadász - 36. forduló


Ennek a fordulónak Dóri volt a háziasszonya és be kell vallanom, hogy én teljesen elfeledkeztem róla, hogy jelentkeztem erre a körre. 

Szerencére szinte az utolsó pillanatban (kb szombat reggel) valamiért beugrott, hogy  mintha december elejére lett volna ütemezve a posztolás, én meg még meg sem néztem, hogy kit sorsoltak páromul... Úgyhogy meg is volt a szombati programon és körülnéztem Melcsi blogján, de a végül az elsőre kiválasztott manikűrjét alkottam újra. 
Ez pedig nem más, mint ez a szürke kötött mintás szépség:


Nem csak azért választottam ezt mert egyszerű és mégis szép, sőt még az évszakhoz is illik, hanem mert az egyik általa használt lakk nekem is megvan, bár szinte soha nem használom, ráadásul nyomdalemezem is van ilyen mintával. 
Szóval minden az mellett szólt, hogy erre essen a választásom :)

Az én verzióm színvilága a szürkéből inkább a lilába hajlik. Ezeket a lakkokat használtam hozzá. 

Alap: Trend it Up - Double Volume& Shine 070 || Nyomda: Nailc inc - The Thames || Topper: Essence - 23 rock my world
A kötött mintához a Moyou Pro XL-02-es lemezét használtam és a Nailc Inc szürke lakkjával nyomdáztam fel a körmömre.
 

A végeredmény pedig ilyen lett:


 

Nekem nagyon tetszik, egy pár napig biztosan fenn fogom hagyni. Mostanában úgyis ritkábban váltogatom a manikűröket.

Tőlem ezúttal Mesy fog vadászni, már nagyon várom, hogy mit választott.


A többiek munkáit pedig itt tudjátok megnézni:

6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...