2014. április 15., kedd

D.N.A.C.:The Little Mermaid

A mai feladat egy "A kis hableány" című Disney rajzfilm inspirálta köröm elkészítése volt. Én úgy döntöttem, hogy magát az óceánt, pontosabban a partját fogom megfesteni, amihez találtam egy szupi tutorialt is :)

Húú én annyira vártam már a mai napot ^^
Ez a manikűr kb két hete készült és azóta csücsültek a képek a gépemen, de most végre megmutathatom. Remélem nektek is tetszeni fog legalább fele annyira mint nekem, mert én nagyon imádtam készíteni is és hordani is :)
Picit béna a kéztartásom, de csak így tudtam elérni, hogy ne csillanjon be az a lüke tengeri csillag :)

A gyűrűs ujjamra a napon szikrázó homokot festettem meg a Manhattan Couture Carnival és egy aranyos Rose Nail lakk segítségével. Ezt követően a két fajta pirosból felfestettem a csillagot. Ez a szárazföld, ahova Ariel is vágyik :)
A többi ujjamon a tenger kapott helyet. Ehhez csak fehér és zöld(?) lakkot használtam. Első lépésben fehérre festettem a körmeimet, majd egy szivacs segítségével kialakítottam az átmenetet. Végül felfestettem a "habokat"
Nem győzöm hangsúlyozni mennyire imádtam ezt a manit, biztos vagyok benne, hogy nyáron még fogom viselni párszor. Annyira vidám és meleg és napsütéses! :)

És mielőtt elfelejtem, a TUTORIAL-t, ami alapján bárki könnyedén elkészítheti ezen az oldalon találtam: http://www.chalkboardnails.com/ /thank you! thank you! thank you! :o)/
Tele van csodaszép manikűrökkel, érdemes nézelődni rajta ;-)

Nem maradhat el a szokásos zenés klippecske sem a végéről. Én ezt a dalt választottam most:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...