2017. október 21., szombat

TESZT|| BORN PRETTY Mermaid Powder Pigment



Ezt a három kis tégelyt, pluszban kaptam a választott tesztelnivalók mellé és most végre volt egy kis időm játszani velük. 
Simítózáras kis tasakokban érkeztek és mindegyikhez küldtek egy szivacsos applikátort is, pont olyat, amilyet a szemfestékekhez szoktak csomagolni.

Ez volt az első találkozásom ezekkel a por állagú pigmentekkel, ezért ahogy a képeken majd láthatjátok volt pár próbálkozásom, ami abszolút FAIL, de úgy döntöttem, hogy azokat is megmutatom, hogy ti már ne kövessétek el ugyanezeket a hibákat XD

Ezeket a termékeket a webshop gél lakkokhoz ajánlja, én viszont csak hagyományos körömlakkokat szoktam  használni, ezért ezzel próbáltam ki őket. 
Egyébként működik, ami jó hír, bár nem biztos, hogy pont ez a végeredmény volt a gyártó célja, amit nekem sikerült kihoznom belőlük. Béna vagyok na, de ez nem a termék hibája :D

Minden tégely a kupakon túl egy kis extra védelemmel is rendelkezik, amit az elsőnél sikerült úgy kinyitnom, hogy a por fele az arcomba "robbant". Vicces volt...a takarítás utána már nem annyira :)

Először úgy gondoltam, hogy nedves lakkba szórom a port, mert abba majd milyen tuti jól meg fog tapadni. Hát végülis megtapadt, jó vastagon és rücskösen :D

Fekete körömlakkot használtam alapnak, hogy jól látszódjanak a konkrét színek, a végén pedig, vízbázisú fedőlakkot használtam rá, mert az rémlett, hogy valahol azt olvastam, az a jó hozzá...de lehet, hogy keverem a fóliával?? Na azt se használtam még, pedig van vagy 30 különböző színű/mintájú itthon...


Persze a fedőlakk előtt próbáltam szépen belesimizni a körömfelületbe, de ekkora por mennyiségnél ez nem igazán akart működni. 
Viszont a nyomdázott mintával szerintem még így is vállalható lett a vége, bár a mermaid effect az utolsó ami eszembe jutna róla, inkább egy sima metálfényű körömlakkra hasonlít. :D




Persze fehér alapon és színes lakkokkal is kipróbáltam. Sorry elég ocsmányul van felkenve, plusz körbe sincs takarítva, de a lényeg az effect volt, amit viszont nem tudtam lefotózni normálisan, de nem is erőlködtem sokáig vele, mert így amúgy is olyan kis semmilyennek éreztem.


Végül sikerült nagyjából normális módon is használnom: felkenés után kb 4 perccel, gél hatású fekete körömlakkra felütögetve a kis szivaccsal, majd ujjbeggyel elsimítgatva a lenti eredményt kaptam.


És itt jegyezném meg, hogy elég nagy hiba volt alaplakk nélkül próbálkozni vele, nagyon kihangsúlyozza a hosszanti barázdákat a körmömön, amik egyébként más manikűrökben nem szoktak ilyen feltűnőek lenni. Most már tényleg vennem kellene egy klassz barázdakitöltő alaplakkot :)

A képek nem sikerültek a legjobban, de ez már közelít ahhoz, ahogy szerintem ki kellene néznie :)


A hüvelykujjamra a három színt egyszerre vittem fel, így egy olajfoltos hatást sikerült elérnem... ehhez még vissza fogok térni egy-egy manikűr erejéig szerintem, bár a szín intenzitásával nem vagyok megelégedve :)

Összességében ha van türelmetek hozzá és mondjuk még géllak is lapul a szekrényben, nem kizárt, hogy a webshop képein lévő hatás elérhető velük. Én nem hiszem, hogy gyakran fogok ehhez a technikához nyúlni a jövőben, mert egyelőre nem lett instant szerelem.

A terméket tesztelésre kaptam, de mint láthatjátok ez nem befolyásolta a véleményemet. 

Ha szeretnétek kipróbálni, akkor ezen a LINKen tudjátok megvásárolni, a BERX31 kóddal pedig 10 % kedveztményt kaptok a nem akciós termékek árából ;-)

2 megjegyzés:

  1. Nekem is van kettő tégelyem ezekből a sellő hatású porokból. Nálam körömlakkal kész katasztrófa lett a végeredmény, hol nem volt eléggé megszáradva a lakk és összegyűrődött az egész, hol túlságosan megszáradt és nem tapadt meg a felületen. :/ Zselével viszont tökéletesen működött, egyszeűen imádtam hordani! :)
    Amúgy jól emlékeztél, fóliához és króm/sellő/unikornis/pigment porokhoz is vÍzbázisú fedőlakk szükséges a tökéletes hatás érdekében. Sajnos én ilyennel még nem rendelkezem. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most kicsit megnyugodtam, hogy nem én voltam extrém béna, hanem egyszerűen ez sima lakkal nem akar/tud normálisan működni :)
      Zselére már nem akarok beruházni, így is több, mint 300 hagyományos lakkot kéne elhasználnom már :D Úgyhogy ez akkor ki fog maradni az én életemből :)

      Tudom, nem nagy segítség, de én az egyik már kifuttatott Essence trendkiadásban találtam ilyen fedőlakkot. Érdemes figyelgetni, hátha behozzák újra más néven :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...