2014. augusztus 29., péntek

NOTD: Red

Mikor a Lovely kiadta az első 3 színből álló homoklakk-kollekcióját  csak a kék színű fogott meg, a másik kettő azóta sem hiányzik. 
Az újabb színek közül viszont a sötétkéknél és a pirosnál is úgy éreztem, hogy must have darabok :)

Most a pirossal készítettem egy egyszerű, de szerintem mutatós manikűrt:

A középső- és gyűrűsujjamra a Rimmel Lose your lingeri lakkja került, amit a piros Maybelline lakkommal díszítettem. Ne kérdezzétek mit ábrázol, eredetileg virágnak indult aztán ez lett belőle :)


 A többi ujjamra a Lovely Baltic Sans Nr5-t festettem fel két rétegben


Négy napig volt hibátlan a körmeimen, ennyi nekem bőven elég hozzá, hogy megunjak egy manikűrt szóval 100%-ig elégedett vagyok :)

3 megjegyzés:

  1. Kiválló körömlakk kombinació. A Lovely Baltic Sand kollekcióból nekem is a kék tetszett meg, még nem probáltam ki, de hamarosan megtörténik!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...