2015. augusztus 7., péntek

NOTD - Dor

Miután már a munkahelyemen is rávilágítottak, hogy mostanában nagyon ritkán változtatom a manikűrömet kénytelen voltam az addigra már uncsi lakkozásomat lecserélni. Végül egy ilyen gyorsan elkészíthetű leopárd mintás kis kékség mellett döntöttem.


A mani főszereplője egy név nélküli Dor lakk, ami talán a 04P14 sorszámot viseli, de még ebben sem vagyok biztos.

Sajnálom, hogy nincs rendes neve mert ez az egyik kedvenc kék lakkom. Nagyon kis különleges, enyhén lilás színe van élőben, de azért még határozottan a kék skálán belülre definiálnám a színt :)


A hüvelyk- és a kisujjamra került ez a szín "telibe" és csak 1-1 kis fém szegeccsel díszítettem tovább.


A gyűrűsujjamra az ezüst színű Miss Sporty lakkomból vittem fel 3 réteget (3116 vagy 311 a száma, ebben mindig bizonytalan vagyok)
A mutató és középső ujjamra pedig a H&M Mint Green lakkjából került szintén 3 réteg alapként a kék-ezüst leopárdminta alá.


1 megjegyzés:

  1. Nem szeretem a népszerű párducos manit, sőt semmi állatosat, de csinos lett így objektíven. Munkahelyen is szóltak? :D Nekem meg mindig azt mondják, hogy "megint más lakkod van". Ha tudnák....ha sosem kenném fel ugyanazt, akkor is elég lenne egy évig a készlet.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...