2015. augusztus 16., vasárnap

Serendipity flowers

39 C°, tombol a nyár én mégis a pasztell színeket kívánom mostanában. Ez a kicsit tavaszias manikűr is ennek apropóján készült a nyár közepén :)


Az alap az Essence The Gel családjának 37 serendipity lakkja, ami egy szürkés lila lakk. Egy rétegben is tökéletes a fedése, de én megszokásból kettőt kenek mindenből. 


A középső és gyűrűs ujjam mintájához égszínkék és rózsaszín lakkokat használtam és egy fültisztító pálcika segítségével foltokban ütögettem fel a színeket. Szeretem ezt a "technikát" használni mert gyors és látványos az eredménye :)


Már magában is tetszett a manikűr miután az egyszínű körmeim pici rózsaszín strasszokat is kaptak, de úgy éreztem, még egy kis díszítést elbírna ezért az egyik Born Pretty Store-os lemezemről egy egyszerű virágmintát nyomdáztam rá a Moyra  lila színű Metal effect lakkjával.

BPL-024
A bal alsó mintát használtam a lemezről, amit egy korábbi BPS nyereményjátékon nyertem ^^


Annyira tetszik a tok mintája. Biztos, hogy fogok ilyen manikűrt készíteni a közeljövőben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...