2015. augusztus 13., csütörtök

NOTD: Haluci-Haluci

Oké ez egy eléggé idétlen cím lett, de a manikűr sem épp komoly. Nem tudom, mi ütött belém, szerintem a hőség mehetett az agyamra amikor nekiálltam halacskás körmöket festeni. 


Mire végeztem rájöttem, hogy ez nem akvárium vagy tavacska hanem egy gyerekpizsama, de most már mindegy :D

A babakék alap egy miss sporty lakk és a halak kiszínezéséhez is ettől a márkától választottam egy metálos-zöldes-kékes árnyalatot.


A minta a Moyou Sailor kollekciójának egyik lemezéről származik és a Moyra Metal Effect ezüst színű lakkját használtam hozzá. 

Még a nyomdapárnám kifestegettem egyesével a halakat. Kezdem egyre jobban megszeretni a stamping decal technikát, mostanában egyre több manikűrt készítek vele, hamarosan itt is mutatom őket :)


Majdnem megfeledkeztem a gyűrűs ujjamról, pedig egy régi kedves Essence lakkomat (Blue addicted) kentem rá ha jól emlékszem 3 rétegben. Olyan ritkán nyúlok hozzá, pedig szeretem nagyon :) És hiába régi még teljesen használható.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...