2015. szeptember 27., vasárnap

100 happy days 41-60

Húha, májusban írtam utoljára erről az Instagramos kihívásról. Azóta persze bőven a végére értem már, az itteni összefoglalók viszont elmaradtak. Na de most pótlom legalább egy részüket ;-)


A DM-be eredetileg csak a dezodor miatt mentem, keresem a tökéletes aluminium mentes deót és ez következett a kipróbálandók sorában. 
A többiek meg csak úgy belepotyogtak a kosárba, de ahh annak a fahéjas-almás cuccnak valam isteni illata van o.O
Day 41
Ezt a fajta sajtos pogit csak az anyukámék melletti kisboltban láttam eddig. Ha meglátogatom anyát mindig beugrok pár zacsiért :)

Day 42
Munkahelyi pizza-ebéd a kedvenc kollégáimmal ;-)
Day 43

Péntek, csajos délután a Csokizóban. Forró fehércsoki <3
Day 44
Nagyon ritkán "szoktam" nyerni. Ezúttal nekem kedvezett a szerencse és választhattam egyet a Born Pretty Store új nyomdapalettái közül :) Juhúú
Day 45
Vasárnap kicsit rendszereztem a lakkjaimat. Találtam is köztük pár "újat" :)
Day 46
Hiába tombolt a nyár, muszáj volt kipróbálnom ezt a Karácsony illatú bőrradírozós tusfürdőt ^^

Day 47
Ritától kaptam ajándékba ezt a szépséges könyvjelzőt. Imádom :)
Day 48
Szerdán bowlingozni mentünk anyáékkal. Olyan jó színe van az új golyóknak :)
Dax 49
Eper turmix házi eperből. Hú de jól esne most is egy pohárral ...
Day 50
Péntek este, Bailey's vizes pohárból, csajos buli ;-)
Day 51
Ennyi kalória bevitel mellett muszáj valamit mozogni. Kezdésnek Tatarek Rezső 10 perces kis tornái szuperek. Ennyi időt csak be tudunk zsúfolni a napjainkba... aztán lehet fokozatosan emelni a mennyiséget ;-)
Day 52
Olyan rég használtam hagyományos köröm matricákat, pedig ezek között is akadnak szépecskék :)
Day 53
A Trónok Harca legutóbbi évada elég langyira sikeredett, a vége felé azért  kezdtek beindulni a dolgok. Kár, hogy ennyit kellett várni rájuk :(

Day 54
A hőség után üdítő volt egy kis zápor :)
Day 55
Patkány Strand, mert nekik is melegük van :)
Day 56
Elfogyott a körömlakklemosóm, ezért rögtön két flakonnal vettem a Rossmannban. Ha már ott jártam vettem ismét az Essence körömerősítőjéből is, és a pár száz forintért kiszórt Catrice lakkok közül is mazsolázgattam ;-)
Day 57
DIY project: pólóhajtogató-gép. Azóta se használtam, mert puszta kézzel gyorsabb vagyok... szerencse, hogy egy fillérbe sem került :D
Day 58
Újabb Ping-Pong Party... egyre jobbak vagyunk ;-)
Day 59
Szeretem a moly.hu különböző kihívásait. Főleg azokat, amikben tényleg van kihívás. Ergo nem az a feladat, hogy olvassak el egy 200 oldalas könyvet 4 év alatt...Ez a TriplaL kihívás elég nehéz volt, de az utolsó pillanatban sikerült teljesítenem ;-)

Day 60

Ennyi lett volna a mai adag, jövő héten hozom a maradékot, de nem akartam túl sok képet zsúfolni egy bejegyzésbe :)


A korábbi napokat itt tudjátok megnézni: 1-20  21-40
Instagramon egyébként p.barbi néven találhattok meg ;-)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...