2016. április 24., vasárnap

52WNAC - Earth Day

Ugyan a Föld Napja pénteken volt, én csak ma estére jutottam el odáig, hogy megírjam egy gyors kis bejegyzést az erre az alkalomra készített manikűrömről :)

Jobb későn, mint soha ;-)


Mindenképp valami környezetvédelemmel kapcsolatos témát szerettem volna erre a napra készíteni és a google egyik speciálisan erre a napra készített kezdőképe /google doodle ;-)/ meg is adta a végső lökést egy jegesmacis, olvadó jégtáblás maninak :)


Végre tudtam használni a tavaly véletlenül vásárolt fehér repedezős lakkomat (Flormar Graffiti G13). Amikor a webshopban a kosaramba került azt hittem csak egy sima fehér lakk, a kézhezvétel után jöttem ár, hogy ez bizony az általam annyira nem kedvelt repedezős fajtából való, úgyhogy ment is a doboz mélyére egészen ma reggelig, amikor végre neki tudtam állni a manikűr elkészíténések.

Az alap egy halványkék Miss Sporty lakk. Erre került egy rétegben a repedezős fehér lakkból.
A gyűrűs ujjamra pedig a fehér lora lakk és egy fekete zselés toll segítségével rajzoltam egy szomorú mackót.

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon ötletes manikűr lett!
    Fehér repedezős lakk, mint olvadó jégtáblák-elképesztően zseniális! :)
    A szomorú jegesmaci pedig annyira édes lett, a maga szívszorító módján.
    Na, ilyen se volt még, hogy besírok itt egy macis manikűrt nézegetve.
    A mani mondanivalója ugyanis célba talált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszönöm szépen a kedves szavakat. Örülök, hogy tetszik és hogy célba ért az üzenet:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...