2016. április 26., kedd

NOTD: Geckos

Nem is emlékszem mikor mutattam nektek utoljára olyan manikűrt, ami nem valamelyik kihívásra vagy közös tematikus lakkozás keretein belül készült.

Ez a gekkós mani is pár hete várta már, hogy írjak róla :)


Az ötletadó kép (More Nail Polish blogjáról) már 2014 óta le volt mentve a gépemre, de csak most jutottam el odáig, hogy megpróbáljam szabad kézzel megfesteni a kis bestiákat :)


Alapként a Golden Rose Paris Magic Color 335-ös lakkját használtam, ami szerintem talán már nem is kapható, én legalábbi tuti, hogy valami kiárusításon jutottam hozzá még tavaly.

Ez egy aranyos-zöldes duochrome lakkocska metál finishsel. A körmeimen fekete alapra kentem belőle 2 réteget.


A gekkókat a szokásos fekete zselés tollammal készítettem. Sajnos előjött a technika egyik hátránya, nagy felületen megrepedezik és helyenként "festékhiányos" lesz a fedőlakk alatt a fekete zselés réteg. 


Messziről szerencsére ez az apró hiba nem volt észrevehető, ahogy az sem, hogy a mutatóujjamon az egyik gyíkot csak félig rajzoltam meg (ez amúgy csak most a képeket nézve tűnt fel ...)

Szerettem ezt a manit, mert a kis gekkók szerintem nagyon cukik, a duokróm lakkal pedig amúgy is percekre le tudom magam foglalni pusztán az ujjaim mozgatásával ^^

4 megjegyzés:

  1. Nagyon különleges lett. Tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Már az alaplakk duokrómja is figyelemreméltó, a gekkós szabadkézi minta pedig lenyűgöző.
    Szuperszép manikűr! :)

    VálaszTörlés
  3. Szabad kézzel? Nem is vettem észre a hibákat, ha nem mondod, jópofa mani!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...