2016. április 25., hétfő

ManiCute - Elegancia

Sajnos a legutóbbi ManiCute témát ki kellett hagynom, de mára sikerült készülnöm a többiekkel együtt :)


Eheti tematikánk az eleganciára épül. Nem tagadom, hogy engem a Timi által készített kezdőkép ihletett meg, bár a színvilágon tompítottam, hogy első nézésre egy szolid manikűr legyen a végeredmény... egy kis csavarral :)

Ezt a két lakkot használtam:
Look by Bipa rose splash - Lora
 A nude és a fehér lakk, valamint egy darabka szivacs segítségével készítettem egy átmenetet, amit egy finom fehér nyomdamintával tettem különlegesebbé.


A fotókat utólag elnézve, azt hiszem elmentem egy kicsit menyasszonyos irányba, pedig a párom álláspontját ismerve nem sok esélyem van rá, hogy bármikor ilyenre lesz szükségem. 

De azért szép nem? :)


Nézzétek meg a többiek munkáit is a következő linkeken:

6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...