2016. november 27., vasárnap

NOTD: Sicc!

Hiába van Advent első vasárnapja, nekem még egyáltalán nincs karácsonyvárós hangulatom. Ez a körmeimen is tükröződik, a hétvégére ugyanis egy csíkos cicusos manikűrt készítettem. Na bumm :D


Túl sok mindent nem tudok elmonani a manikűrről.Első lépésként a csíkos alapot készítettem el díszítő szalagok segítségével 3 lakkból, majd a száradást követően erre kerültek a vizes matrica cicákok.


Ezt a matricát Ágitól kaptam, de volt már egy kezdett ívem ugyanebből a fajtából (azt hiszem born pretty store-os), ezért sikerült most a kész manikűrt egy ép ívvel is lefotóznom. Jeah 😺


Használt lakkok:
💅 Aden 145 (kisujj+hüvelykujj + a csíkos minta alapja)
💅 Moyra No.944 Chantal (csíkok)
💅 Miss Sporty 470 (mutatóujj + csíkok)



🎅 Ti hangolódtak már az ünnepekre? 🎄

3 megjegyzés:

  1. A cicák négyévszakosak, nagyon jó manikűr :)
    Á, még nem várom az ünnepet. A pihenést az igen, de a karácsony az mindig rohanás meg főzés, takarítás, hát azt nem várom.

    VálaszTörlés
  2. CHIIII!!! :3 <3 (Így hívják a cicust -> Chi's Sweet Home, Chi's New Address; 100+100 részes[Öt percesek!], gyerekeknek szóló anime címszereplője ^^)
    Nagyon jók a színek és tetszik a csíkos háttér a matricák alatt :) Igazán cuki lett :)
    Nekem sincs még igazán ünnepi hangulatom, bár már nagyba állítgatom össze mindenkinek a kari ajikat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de jó, hogy ezt írtad. Most már legalább tudom ki ő :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...