2016. november 20., vasárnap

TESZT: BP-90 (nyomdalemez)

Elég régen hoztam utoljára ilyen jellegű bejegyzést, pedig nagyon sok nyomdalemezem vár még bemutatásra.

A mai választottam a Born Pretty Store kínálatának egyik kevésbé népszerű lemeze, a BP-90es aminek 10 mintájából kb a fele használható szerintem.
Na nem a minősége miatt, mert azzal nem volt túl sok gondom, inkább csak a minta jellegéből adódóan nem hiszem, hogy bármikor újra használni fogom.




A lemez a szoksásos kék fóliával érkezik, és újabban csini papírtokot is küldenek mellé. Az élei lekerekítettek, így biztos, hogy nem vágjuk meg magunkat vele.

A vésetek mélysége pedig épp megfelelő. egy hangyányit lehetne mélyebb, de ahogy a mellékelt képek is mutatják minden minta használható róla :)


A középső motívum miatt rendeltem igazából meg, mégsem az ezzel készült manikűr tetszik a legjobban. 
A maszk(?)os motívumnak csak az alsó részét használtam fel a stamping decal készítésekor, de biztos, hogy egész körmös mintaként is fogtok még vele találkozni nálam 😏
 
Sajnos nem vártam eleget a lakk száradására és picit megnyúlt a matrica amikor felhelyeztem 😒
Használt lakkok:
Dor 5/2 04P14 - Rimmel 60seconds 873 breakfast in bed - Vollare Da Vinci 326
A következő maniba 4 mintát is belesűrítettem a lemezről. Na ők azok akiket valószínűleg soha többé nem fogtok viszont látni a körmeimen. Igazából nem is tudom mit ábrázol. Talán nőnemű mert szoknyája van... és talán majom... vagy egy majom maszkos kislány... igazából fogalmam sincs. 

Mivel a minták elég aprók, és nagy részüket a fekete nyomdalakk ki is tölti így nem marad túl sok lehetőség a kiszínezgetésére.
Amikor próbáltam rákeresni, hogy mi a manó ez, folyton fekete-fehér-piros japán(?) maszkokat dobott ki a google, ezért végül ezekkel a színekkel dolgoztam én is, de a végeredmény borzalmas lett. 
No mindegy, legalább az látszik, hogy mennyire felvehető a minta a lemezről:

Persze most, hogy újra rákerestem találtam róla színes képet is. (erre kerestem egyébként: 美 猴 王 脸谱 - fogalmam sincs mit jelent, de kiadta rá őt...és persze a piros-fekete-fehér maszkokat, amit fentebb említettem)
Most már azt hiszem biztos vagyok benne, hogy ez egy majomka:

Így látva az igazi színeit továbbra is úgy gondolom, hogy nem a legszerencsésebben oldották meg a minta kidolgozását, a legtöbb színes részét a nyomdalakk kitölti, így maximum fekete-fehér figuraként tudom elképzelni. De nem magamon :P

Hozzájuk hasonló a lemez alsó részén elhelyezkedő, viszonylag nagy kiterjedésű fazon. Őt szintén nem ismerem, de a kis majmóca után már nem is volt kedvem a körmeimre applikálni őt is. 
Készítettem viszont egy képet arról, hogy milyen szuperül felveszi a nyomdafej az ő mintáját is. A képen látható nyomdalakkot használtam hozzá. 
(A probléma a színezéssel szeirntem ugyanaz lenne, mint az előbbi figuráknál. )


A következő maniban szintén két mintát használtam a lemezről, de ők is majdnem egyformák, ezért szerintem felesleges lett volna külön megmutatni őket. 
A két kis felhőcskével ilyen manikűrt készítettem:
Több féle fehér lakkot használtam a nyomdázáshoz, így sikerült különböző színű felhőket kapnom. Talán ezzel a mintával gyűlt meg legjobban a bajom. Látszik is, hogy néhol hiányosan vette fel a festéket a nyomdapárna. 
Ettől függetlenül szerintem ez nem rossz minta, legközelebb más lakkokkal próbálom ki... hátha :)

A végére pedig a két kedvencem maradt. Az egyik ez a kör alakú indás minta, amit az első perctől kezdve imádok. Biztos vagyok benne, hogy sokszor fogom használni. Van már pár variációra ötletem vele :)

A manikűr másik motívuma a két ezüstös majompofa (?), amik meglepően jól mutatnak. 
Nem számítottam rá, hogy ez fog a legjobban tetszeni az összes közül, de szerintem nagyon mutatós minta így





Ha megtetszett a lemez ITT tudjátok megrendelni.

A BERX31 kóddal pedig 10% kedvezményt is kaptok :)





(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet)

2 megjegyzés:

  1. A manik nagyon szépek, igényesek, na de ezek a minták nem csodálom, hogy nem túl népszerűek felénk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahogy látom egy földrésszel arréb sem azok... ezzel nagyon mellényúltak szerintem :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...