2016. november 14., hétfő

NOTD: WD

Erre a hétre nem vittem túlzásba a manikűrömet, lusti is voltam...szóval csak némi vizes matricával díszítettem a körmeimet. 

Ettől függetlenül nagyon tetszik a végeredmény, és ma több dícséretet is bezsebeltem vele. Noha kicsit csalásnak érzem, mert ebben aztán tényleg nem sok saját érdem van :)


A matricát a Born Pretty Store webshopjából rendeltem, illetve tesztelésre kaptam még tavasszal vagy nyár elején, de közbejött ez a pár hónapos szünet a blogolásban, ezért most jutottam el odáig, hogy használm is végre...

A csomag egy ívet tartalmaz, ez egy teljes, 10 körmös manikűrre elég. 
(Itt tudjátok megvenni, ha megtetszett, a BERX31 kódot használva pedig 10% kedvezményt is kaptok 😏 )

Szerintem ez a minta kicsit sok lenne minden körömre. Ezért most csak 2-2 körömnyit vágtam ki és használtam fel belőle. Így még egy hasonló manikűrre biztosan elég lesz a maradék is 😎



Sajnos a kevés napsütéses órát (ami mostanában ráadásul elég ritkán van) a munkahelyemen töltöm, ezért itthon már csak lámpa mellett tudok fotózgatni...
Az meg sajnos, mint tudjuk már nem az igazi, de azért mutatom két fajta lámpa mellett/alatt is:



 És egy másik lámpa alatt:

Talán ez az utolsó (és a legelső) kép áll legközelebb a valósághoz, már ami a színeket illeti.

Rengeteg hagyományos és vizes körömmatricám van, mégis ritkán nyúlok hozzájuk, pedig pikk-pakk össze lehet velük dobni egy klassz manikűrt.

Ti szoktatok matricákat használni? Vagy ez csalás? :D



(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...