2017. január 30., hétfő

TESZT - BP-80 nyomdalemez

A BP-80 névre hallgató nyomdalemezt még tavaly kaptam tesztelésre a Born Pretty Storetól.

Használtam is már korábban, de külön bejegyzést akkor nem szántam neki. 



Most viszont írok róla pár sort, és mutatok is vele két különböző manikűrt :)

A lemez kék fólia borítással érkezik, ez védi a karcolódásoktól és egyben bizonyítja, hogy előttünk még nem használta senki. Az első használat előtt mindeképp el kell távolítani ;-)


3 virágos, 2 madaras és egy felhős motívum kapott helyet a lemezen. A felhős és a jobb oldali tavirózsás kivételével a többit már próbáltam. Minden minta probléma nélkül felvehető, a véset mélysége ideális, a lemez használata egyszerű :)

Ehhez a bejegyzéshez még tavaly készítettem is egy manikűrt stamping decal technikával, de eddig nem került sor rá, hogy meg is mutassam.

Használt lakkok:
💅Catrice Mint Me Up
💅Moyra Chantal
💅Rimmel breakfast in bed
💅Golden Rose Rich Color 44
💅Moyra Metal Effect 301 (nyomdázáshoz)






Ez pedig egy korábbi ManiCute témára készült, ugyanezzel a lemezzel:
(Bővebben ITT olvashattok róla)



Ha megtetszett a lemez ITT tudjátok megrendelni.

A BERX31 kóddal pedig 10% kedvezményt is kaptok a nem akciós termékek árából :)





(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...