2017. október 21., szombat

Mani-mix 2017/04


Újabb 6 manikűrt szeretnék nektek kicsit részletesebben bemutatni, látni fogjátok, hogy egyik sem túl bonyolult, ezért külön-külön nem akartam róluk írni. Így egyben viszont szerintem nektek is érdkesebb lehet :)

Istagramon (@p.barbi) már láthattátok őket, ott mostanában aktívabb vagyok :)

Az első manikűr egy régi kedvenc lakkommal (Astor Perfect stay 405/102 dawn lilac) készült sokkal korábban mint, hogy bárhova feltettem volna. 


Az arany ha jól emlékszem egy China Glaze lakk volt (Mingle with kringle, ha tippelnem kell) a párduc mintát pedig a Lovely classic feketejévél és egy fogpiszkálóval készítettem (like a pro XD)


A szegecsek még az első ebayes körmös szerzeményeim között voltak, ritkán nyúlok hozzájuk bár most, hogy a kezembe akadtak többször is használtam őket. Ezt egy másik itt szereplő maniban is látni fogjátok :D


Bár a terepminta már nem divat, hozzám mégis közel áll. Tinikoromban azért elég menő volt, ráadásul rövid airsoftos "pályafutásom" alatt is elég sok ilyen ruhadarabot "kellett" beszereznem.  

Ehhez a manikűrhöz a következő lakkokat használtam:
💅Essence -  ciao oliviero 
💅Nails Inc. - the thames
💅S-he - 312
💅Moyra No. 305
💅Lovely - Classic Nr 34
💅Lovely matt fedőlakk 

A rangjezljést a BP-77-es lemezről (#21808 ) nyomdáztam :)


Ez a finom kis levélmintás manikűr nagyon tetszett volna, ha mindkét kezemre meg tudom csinálni egyformára (kulisszatitok pszt XD)
A vizes matrica, amit az elkészítéséhez használtam ugyanis annyira picike, hogy a jobb kezemnél már csak 1 körömre jutott :D 

Tény, hogy picit bénáztam is vele, és lehet, hogy lehetne gazdaságosabban is használni, de nekem most így sikerült.

Használt lakkok:
💅Moyra - No.356 Sahara
💅NYC - 221 spring street
💅Zoya - Maria Luisa
A matrica már nem elérhető a webshopban, ezért nem linkelem külön. 




Oké, ez tényleg egy nagyon basic manikűr, igazából csak különböző szerintem összeillő és őszies színű körömlakkot kentem fel egymás mellé. Végül pedig egy kis szegeccsel tettem "különlegesebbé".


Használt lakkok:
💅barna: Miss Sporty
💅sárga: Moyra - No. 356 Sahara
💅bézs(?): She
💅piros: Essence - do you speak love?
💅szürke: Astor - powerful king

Ezt a pókos manikűrt nagyon szerettem, bár a pókokat nagyon utálom (bocsi), rettegek és undorodok tőlük, ilyen formában viszont mégis elviseltem őket magamon.

A manikűr egyébként nagyon egyszerű és a Halloweenes bejegyzésemben már leírtam a készítés menetét.

Az alap egy S-he lakk, amire fültisztító pálcikával az Astor powerful kingjét pacsmagoltam fel. A maszatos, kicsit betonos hatás elérése után pedig vizes matricaként kerültek rá a hálók és a pókocskák.

Végül az egészet lemattítottam.


A végére egy nagyon egyszerű manikűr maradt csak, ami szintén egy s-he lakkal készült.


Nem is értem, én igazából annyira nem vagyok oda ezért a márkáért, de az akciós kosárkában annyi szín szokott lenni belőlük, hogy mindig elcsábulok és 200 forintokért veszem meg a kifutott lakkokat.


Na de kicsit elkanyarodtam a témától, a manikűr alapja ha jól emélkszem két réteg kék lakk volt, erre nyomdáztam ezüst színű Moyra metal effect lakkal (mi mással??) egy Born Pretty Store lemezről (BPL052) ilyen szerintem kicsit indiai hangulatú motívumot. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek. Veszek én is mindig S-he lakkot a kosárból :)

    VálaszTörlés
  2. Már megcsodáltam őket Instán is. Imádom egytől egyig! Kedvencem az a minden körmödön más színes. Ősszel én is szoktam ilyet csinálni, bár idén eddig kimaradt. :O (Ha csak nem vesszük a ManiCute pulcsis témájára készültet^^) De nagyon tetszett a terepmintás és a pókos manikűröd is.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...