2017. október 11., szerda

TESZT| BORN PRETTY Mermaid Pearl Glimmer Nail Polish

Pár hete írtam egy Born Prettys tesztcsomagról, illetve egyelőre csak az egyik eleméről egy kagylóhéj effektes fedőlakkról. 

Ma pedig a kipróbálásra érkezett másik lakkot szeretném megmutatni nektek.


A neve alapján valami hableányoscsillivilli hatást vártam, de nem a sellő az első dolog, ami eszembe jut ha a körmömre nézek.

Egyelőre a Moonstone jobban tetszik, mint ez, de lássuk  képeket :)

Az üveg 9 ml lakkot tartalmaz és egy cuki kis kartondobozban érkezett. Ami furcsaság a másik lakkal összehasonlítva, hogy annak normál körömlakk illata volt, ennek viszont olyan a szaga, mint a Lora lakkoknak. Szóval büdi, de máshogy büdi, mint egy átlag drogériás lakk :) Értitek ugye?

Próbáltam a csomagolás alapján kitalálni mi okozza a különbséget, de mindkét lakk leírása ugyanaz az összetevőket tekintve (valószínűleg ugyanazt a sablondobozt használják minden lakkhoz...) úgyhogy nem lettem okosabb. Tippre az oldószer lehet talán más, de a kémia sosem volt az erősségem, úgyhogy nem is mennék bele mélyebben a témába :D

Ehelyett mutatok inkább pár képet a lakkocskáról különböző alapszínek fölé kenve:


Használt lakkok balról jobbra:
💅Moyra Chantal

💅Moyra Sahara
💅Kiko Chartreuse
💅Essence do you speak love?
💅Miss Sporty 470
💅Crystal Nails 32


Szerintem legjobban a fehér, a narancs és a zöld szín fölött mutat:
 

De a kéken is egész pofás:

Természetesen önmagában is kipróbáltam a saját, jelenleg elég töpszli körmeimen, így szerintem inkább angyalkás, mint sellős a hatása.

A körömvégek több réteg után is átsejlenek, úgyhogy én nem valószínű, hogy így fogom hordani, de kislányként imádtam volna ha van egy ilyen lakkom :)


A stickes képeken minden szín fölé egy réteget kentem, a saját körmömön viszont két rétegben sikerült ezt a hatást elérnem.

Fehérrel és kékkel kombinálva télies vagy légies manikűrökben tudom elképzelni, zöld és narancs alapon viszont szerintem négy évszakos és biztos, hogy még most ősszel fogom is viselni valamelyik kombót.

Jelenleg 3.99$ áron kapható ITT, a teljes ára 7 dollár körüli, ami szerintem elég borsos (még akkor is, ha használjátok a 10%-os BERX31 kedvezménykódomat).

Szerintem drogériás viszonylatban is ki lehet fogni hasonló lakkokat az Essence vagy a Catrice kínálatában.
Nekem legalábbis tőlük van a legtöbb különböző effektes lakkom, úgyhogy közöttük keresnék alternatívát, ha hasonlót szeretnék ;-)

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...