2014. június 5., csütörtök

Ebay + Born Pretty Store

Mára egy mini haul jellegű posztot hoztam nektek. A következő képeken látható pár apróságot hetekkel ezelőtt vettem, de a távolkeleti posta malmai lassan őrölnek és össze akartam várni a csapatot a posztoláshoz.
Még így sem lesz túl hosszú :)

Róluk lesz most szó:


A felső három csomagocska vizes matricákat rejt, amiket ajándékba kaptam.
Nem tudom, emlékeztek még az egyik korábbi Born Pretty Store-os bejegyzésemre, amiben arról írtam, hogy pár megosztásért cserébe vizes matricákat osztogatnak. Nem csalás, nem ámítás tényleg működik a dolog. Én a képen látható 3 csomagot kaptam. A minták kiválasztása random, nem lehet válogatni. Meglepi, hogy mit kapsz. Szerintem én nagyon jól jártam :)
Még nem próbáltam ki őket, de a rózsásat a héten mindenképp fel fogom avatni. Ez a fajta akció már lejárt, de érdemes figyelni a BPS blogját, mert időről időre kirukkolnak valami ilyesmivel. Legutóbb nyomdalemezekhez lehetett hasonló módon hozzájutni. Írtam is róla ITT

A következő kis csomagért már fizetnem kellett. 1.25 USD volt az ára Ebayen. Ezért 12 kis fiola nagyobb szemű csillámport kaptam
 Szintén Ebayes szerzemény ez a zipzár mintás vizes matrica, amit licittel 50 centért lett az enyém.
A matricák eladójától vettem a képen látható díszítőszalag csomagot is. Sajnos a színeket nem lehetett kiválasztani és van benne több egyforma is. De semmi gond 1.88 dollárért még így is megérte. A dupla színek pedig mennek a nyereményalapba egy későbbre tervezett nyereményjátékhoz ;-)
Mára csak ennyi képpel készültem, de már úton van egy kis Crystal Nails-es csomag, amivel sikerült megszegnem a lakkstoppomat, igaz csak egy lakkot vettem, mert a kedvenc színem erősen fogyóban van :D

És amúgyis új hónapot kezdtünk és ebben a hónapban még nem is vettem (k)örömlakkot :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...