2014. június 22., vasárnap

NOTD: Color block

Mára egy vidám manikűrt készítettem egy számomra még új technikával/mintával, ami ha minden igaz, akkor a color block névre hallgat :)

Pár hónapja rendeltem ebayről díszítő szalagokat, de eddig csak egyszer használtam őket. Itt volt már az ideje, hogy valami bonyolultabb mintához is elővegyem őket.  EZ a kép adta az ötletet, bár a színeket megváltoztattam,  mert most megint kékes-zöldes korszakomat élem :)
Nagyon nehéz volt színhű fotókat csinálni, de talán ez a három kép adja vissza legjobban a mani hangulatát... éééés íme a bizonyíték, hogy jobb kezem is van :)

Használt lakkok:
- alap: Boulevard (ezüst)
- Essence: Lime up! 
-Cairuo #19 Blueberry (szerintem elcserélték a matricáját :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...