2014. június 23., hétfő

Első csillámos franken lakkom

Hétvégén kísérletezős kedvemben voltam és úgy döntöttem keverek egy kékes-zöldes csupa csillámos lakkot. Nos a végeredmény nem pont az lett, amit akartam, de ettől függetlenül IMÁDOM :)
Két rétegben látható a körmeimen, fedőlakk nélkül. 
Ha érdekel hogyan készült olvass tovább ;-)
Mielőtt leírom miket kutyultam össze, mutatok még pár képet, hogy ti is lássátok miért ist tetszik annyira ez a lakk nekem :)



A készítéshez pont kapóra jött egy majdnem üres Essence körömlakk (pro white hardener) üvegje. Még egy pici volt az alján, de ez nem zavart túlságosan :)

Első lépésként töltöttem hozzá egy kis erősítős NYC lakkot. Mivel körömerősítőként nem nagyon vált be, gondoltam erre elhasználom. A kékes alapszíne sem zavart, mert egy kékes-zöldes sellős színt akartam keverni. Ezt követte a csillámporok beleszórása, szám szerint 4 árnyalat:
Az eredmény nagyon szép volt, de elkövettem azt a hibát, hogy nem tettem bele keverőgolyót, így másnap reggelre az összes csillám az üveg aljára süllyedt. Ráadásul a lakkok leoldották a szín egy részét is. Erről az állapotról nincs képem, mert úgy elkeseredtem, hogy majdnem kidobtam a kukába az egészet.

Szerencsére mielőtt végleg lemondtam volna róla, belefutottam egy blogbejegyzésbe. Konkrétan EBBE, ahol a kezdő kép nagyon hasonlított az általam kutyult trutymóra. Innen jött az ötlet, (ami nem is értem nekem miét nem jutott eszembe), hogy valami színben passzoló lakkot is adjak a keverékhez. 
 Az eredmény pedig a képen látható:
Még bőven ül az alján csillámpor, ez látszik is a képen, de ettől függetlenül a lakk színe szép és felkenéskor bőven jut a glitterekből is a körömre.

Ti szoktatok lakkokat keverni? Van esetleg jól bevált receptetek hozzá? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...