2014. június 12., csütörtök

NOTD: Silver

Ágitól kaptam kipróbálásra két fajta transzferfóliát ezüstös színekben, ezért a mai manikűrömhöz az ezüstös lakkjaimat kotortam elő hogy kicsit játszak velük :)

A végeredmény ilyen lett:

A kölcsönkapott fóliák és a hozzájuk tartozó speckó ragasztó:
Bár a képeken nem nagyon látszik, de a hullám mintás fólia a szivárvány színeiben csillog, ha megfelelő szögben éri a fény.
A lakkok, amiket kiválasztottam pedig a következők voltak:

Végül balról az elsőt és másodikat nem is használtam :) A Moyrás pedig a Nr101-es lakk, amiben holo csillámok vannak. Persze a képeken ez sem látszi :(

Részletezve:
- Kisujj: Boulevard 2 rétegben + 2 réteg ezüst csillámos Lora a körömvégekhez
- Gyűrűsujj: hullámos transzferfólia
- Középsőujj: Miss Sporty 2 rétegben +  ezüst díszítő csíkok
- Mutatóujj: Miss Sporty 2 rétegben + a krómos tükrös felületű fóliával francia vég
- Hüvelykujj: Moyra 3-4 réteg

Ez volt az első próbálkozásom a transzferfóliával. A gyűrűsujjamra került mintával elégedett vagyok és a mutatón is jól sikerült. 
Sajnos a mutatóujjamon a fedőlakk összekapta kicsit a fóliát, ezért a képeken ez nem látszik, de becsszó, hogy szép volt előtte :)
Ebből okulva a többi ujjamat már fedőlakk nélkül fényképeztem. Utólag kiderült, hogy ez jó döntés volt, mert bár lecseréltem utána a fedőlakkot, ami a hullám mintás fóliát már nem kapta annyira össze, de a díszítő szalagomat bemattította :D 

Ettől függetlenül maga a technika tetszik és tényleg nem nagy ördöngősség használni, úgyhogy a jövőben én is be fogok ruházni pár fóliácskára :) Ti próbáltátok már őket???

Szívesen fogadok minden tippet, hogy milyen fedőlakk az ideális ehhez a technikához :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...