2014. július 8., kedd

33DC: Chinese

33 állomásos kihívásunk következő témája a "kínai" manikűr. Ha ügyesebb lennék tuti, hogy egy csodaszép sárkányt festettem volna vörös és arany színekben a körmeimre, de ettől sajnos még messze vagyok ezért valami szolidabb témát választottam:
A manikűröm fő színei a vörös és az arany. A vörös Kínában a boldogság és a boldogulás színe. A keleti menyasszonyok a mai napig vörös ruhát öltenek, hogy magukhoz vonzzák a mennyei szerencsét. Az arany pedig vonzza az előkelőséget és a hírnevet. A császári Kínában csak a császár és közvetlen rokonai viselhettek arany palástot és köntöst. A távol-keletiek gyakran használják a vörössel együtt a gazdagság és szerencse jelképeként.
Hogy ne legyen túl egyszerű megpróbáltam egy kis jin-jang szimbólummal feldobni. Fejben könnyebnek tűnt a megfestése, mint a gyakorlatban :)
Felhasznált lakkok:
vörös: noname (totál besűrűsödött, ki is dobtam)
arany: Boulevard
fehér: Dor
fekete: Lovely Classic Nr34
csillámos topper: Lovely Rio Nr3

Nézzétek meg a többieknek milyen ötleteik voltak a témára:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...