2014. július 7., hétfő

Rossz voltam... nagyon, nagyon rossz...

Nagyjából ez a kép tudná leírni az aktuális helyzetemet. Készüljetek fel, mert elég sok kép következik a június végi - július eleji vásárolgatásaimról. A DM, a Müller és a Nailland is újabb pénzköltésre csábított a hetekben és még csak most jönnek a szortimentfrissítéssel járó akciók a kifutó termékeken...jajj nekem
Könyörgöm valaki dugja el a bankkártyámat!!

Nem is húzom az időt, mutatom, hogy miket szereztem be az utóbbi hetekben.
Néhány lakkot már láthattatok is a blogon, nem bírtam ki, hogy a bejegyzés megírása előtt ne használjam őket :D
Igazából az egész a bankom hibája, ugyanis pár hete be kellett mennem aláírni pár papírt. A bank pedig pont a Müller mellett lakik, úgyhogy természetes volt, hogy benézek oda is ha már úgyis arra kellett mennem. Ha belegondolunk, ez egy nagyon környezetbarát és takarékos döntés volt részemről, hiszen ha már úgyis kocsival mentem, legalább több dolgot is intéztem a környéken egy adag benzinnel...:D

Na de lássuk sorban miket is vettem :

A sort a Vértes Centerből származó Aden lakkokkal kezdem, mivel ezeket vettem meg először (még a bankos téma előtt)
No91 - No150 - ? -?
Ezek az első Aden lakkjaim, de nem tudtam ellenállni az akciós kosárkának és rögtön 4 is hazajött velem. (Igazság szerint 5-öt vettem, de egyre nagyon gyorsan lecsapott egy barátnőm, úgyhogy már lefotózni sem tudtam :) )

Persze a szokásos DM köröm sem maradhat ki, ott is vettem pár dolgot. Főleg az akciós polcról szóval itt is ügyes voltam úgy érzem :)
Miss Sporty 4049 vagy 456? - Manhattan Quick dry 18S - Manhattan Lotus effect 61V - Rimmel Nail nurse Nail rescue

Ilyen kék lakkot már régóta kerestem, mert hiányzott az alapszíneim közül. Még teljes áron vettem, azóta például a Tescoban is akciósan elhet hozzájutni. A zöld és a lila lakkok a leértékelt kosárkában vártak rám. A Rimmelről pedig sok jót olvastam egy facebookos csoportban, úgyhogy úgy döntöttem adok neki egy esélyt én is :)


A Müllerben őket vettem:
Essence: 173 over the rainbow - BTGN fedőlakk - 001 Stamp me! white

Igazából Essence lakkot nem is akartam venni, de ez a kékes lilás gyönyörűség korábban már többször is rám kacsintott, úgyhogy most úgy döntöttem hazajön velem. 
Ha már megálltam az Essence állvány előtt, akkor körül is néztem picit. Fedőlakk mindig jó ha van itthon, én ezt a fajtát szeretem is, úgyhogy ugrott is a kosárba a következő üveg BTGN :)
Azt már kitapasztaltam, hogy nyomdázáshoz a Lovely Classic feketéje tökéletes, de fehér lakkal még nem sikerült igazán szépen egyik mintám sem, ezért meggyőztem magam, hogy ki kell próbálnom egy hivatalosan is nyomdázós lakkot. Erre a kis Essencre esett a választásom. Már láthattátok is bevetésen az egyik pónis manikűrömben. Szerintem jól teljesít :)
Még egy Essence terméket vettem, ez pedig a Tattoo pen. Sajnos a képről lemaradt. Még nem próbáltam ki :)

Catrice: 55 Get the blues - C03 Evergreen 60's - 36 Mint me up

Catrice lakkjaim sem voltak még soha. Ennek legfőbb oka, hogy viszonylag messze lakom a Müllertől, a közeli drogériákban pedig nem kapható.
A bal szélső szerelem volt első látásra, bár ez mindháromról elmondható :)

Persze mást is vettem, nem csak lakkokat, de ennek a részletezésével nem szeretnék senkit untatni :)


Ugorjunk is rögtön a Naillendes szerzeményeimre:
GR Rich Color: 03 - 73 - 34 - 42

Nem fogtok meglepődni, ha azt mondom, hogy Golden Rose lakkom sem volt eddig? :)
Ez a nyár úgy tűnik tele van újdonságokkal a számomra. Próbáltam olyan színeket választani, amilyenek még nincsenek a gyűjteményemben és akár egy hétköznapi manikűrként is megállják a helyüket. A kép sajnos nem adja vissza, de a jobb szélső egy nagyon szép lila lakk. Balról a második pedig élőben korallosabb és kevésbé narancssárga :)
Goldre Rose Galaxy 17 - GR Holiday 73 - GR Paris - 335 - Flormar Black Dot BD04

Picit különlegesebb lakkokat is választottam a Golden Rose kínálatából. A zölddel láthattatok is már manikűrt. Végül a képre kívánkozott a csomag egyetlen Flormar lakkja is, a Black Dot kollekció kék tagja.


Kihasználva az akciót, vettem egy mintalemezt is a lakkok mellé. Ez pedig a Moyou Greek Mythology sorozatának 3-as számú lemeze. Mondtam már, hogy ez az első Moyou lemezem? :)
 Nagyon tetszik, hogy külön tokja is van :)
A lemez

Végére is értem a listának. Körömlakk vásárlást egyelőre nem tervezek, de ezek sem voltak igazán tervbe véve :D Ha minden igaz már úton van pár körömdíszítős csomagom is az ebayről. Szóval hamarosan folyt. köv :)

8 megjegyzés:

  1. Húha, látom belecsaptál a lecsóba :))))) Üdv a megszállottak bolygóján :) ;)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek a lakkok :) Várom róluk a teszteket :)

    VálaszTörlés
  3. jól írta Szilvi :D
    nekem a GR lakkok érdekelnek :)

    VálaszTörlés
  4. Sok-sok szépség. :) Az az epres Balás tusi felkeltette a fantáziámat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A párom szerint olyan illata van, mint az epres pillecukornak :)

      Törlés
  5. Hm, még egy környékbeli blogger... Remélem, velünk tartasz majd a nyár végi blogtalin :-) A tavalyiról itt a beszámoló:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2013/09/tata-blogtalalkozo-beszamolo-kepekkel.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú én ezt miért nem láttam eddig? Naná, hogy ott leszek ha idén is lesz :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...