2014. július 16., szerda

NOTD: Miss Sporty + BPS vizes matrica

Hétvégén elkezdtem elhasználni a BornPrettyStore-tól kapott vizes matricáimat. Korábban már készítettem velük egy rózsás manikűrt, illetve a most szombati szintén Miss Sporty-s manikűrömben is használtam  már belőlük.

Mára egy szolidabb színnel párosítottam ezeket a szép fehér motívumokat

Az alapot a Miss Sporty francia manikűrhöz való barack színű lakkja adja két rétegben, talán 13-as a száma, de én ezekkel a név nélküli lakkokkal mindig bajban vagyok :) 
Két ujjamra száradás után már fel is kerültek a matricák, a többi körmömre pedig jött még két réteg egy csillámos Moyrából, amiről sajnos a szám már teljesen lekopott. Végül az Essence BTGN fedőlakkjával fixáltam az egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...