2015. március 8., vasárnap

Márciusi mani mix

A cím nem teljesen pontos, ugyanis a most következő manikűrök többsége még februárban készült, de hát semmi sem tökéletes :) 

Sajnos közel egy hónapja nem volt új bejegyzés a blogon, emiatt több kihívást és a ManiCute-os témákat is kihagytam mostanában, de a hallgatásnak vége, bár most egy darabig még biztos nem fogok új kihívásokra jelentkezni :)
A hosszú csend miatt pedig kárpótlásul egyszerre 5 manikűrt is mutatok most nektek, mert bár bejegyzéseket nem írtam (sőt mások blogját sem olvastam egy ideje), azért a körmeim nem volt csupaszok ez idő alatt sem  ;-)
Az első egy még február elején készült mani, amit elfelejtettem Valentin-napon közzé tenni. Addig-addig "takarítottam" a körmös mappámban, míg végül csak egy fénykép maradt róla, így most gyorsan meg is mutatom :)

Az alapja egy Manhattan lakk volt, a nyomdázott mintát pedig egy olcsó kis Lora lakkal készítettem hozzá. szerintem cuki lett. A minta egy BPS nyomdalemezről van.

A második maniról csak a telefonomon találtam képeket. Szám szerint kettőt összesen :)
Szintén Manhattan lakkot használtam a legtöbb körmömre, sajnos azóta az üveget is kidobtam mert kifogyott, így a számát nem tudom.
A zöld lakk az Essence "upper green side" nevű lakkja, erre került 1 réteg a képeken is látható Lovely topperből, amit még tavaly kaptam ajándékba :)


Kicsit kísérletezgettem is. Egyszerűen nemtudok belenyugodni, hogy képtelen vagyok normális water marble manit készíteni, ezért időről-időre nekifutok hol a hagyományos, hol alternatív módszerekkel.
Ezt a manikűrt az ún. dry marble technikával készítettem.
Egy fóliadarabon tűvel összekvertem a két színt, majd száradás után méretre vágtam és némi gyönggyel díszítettem. Sajnos nem lett tökéletes, itt-ott gyűrött és/vagy hólyagos, de hosszú idő óta most először sikerült hordható manikűrt készítenem ilyen módszerrel szóval úgy érzem helye van ebben a posztban :)
Két fajta Essence lakkot, az "over the rainbow"-t és a "dare to kiss"-t használtam hozzá.


A végére hagytam két kedvencemet, ezek már a március termései. Az első egy szintén lilás manikűr, amit nagyon szerettem viselni. Az alapja a Manhattan 61V-je (miért nincs ezeknek normális neve????) volt.
Erre került két réteg egy ezer éves Essence lakkból, ami a  "city that never sleeps" nevet viseli és egy áttetsző lilás alapban úszó kék pelyhes fedőlakk. Egy facebookos csoporton keresztül jutottam hozzá használtam, de nagyon megszerettem. Sajnos már alig van az üvegcsében :(

A nyomdázott mintát egy Petla lemezről választottam, a lakk pedig a már sokat dícsért Moyra Metal effect.
Sajnos a körbetakarításnál elég hanyag voltam, ezért gondolkoztam is, hogy kikerüljön-e egyáltalán, de annyira szerettem a hangulatát, hogy tökéletlensége ellenére sem akartam kihagyni a sorból :)

Végül pedig a legfrissebb manimat mutatom meg, nagyon egyszerű, igazi "munka-köröm". Egész héten ezt viseltem és holnapra is ugyanígy festettem ki a körmömet.
Bár a fenti képek nem ezt mutatják, de mostanában gyakrabban nyúlok ilyen szolid színekhez. Általában valamilyen csillámos vagy pelyhes topperrel kombinálva.
Mivel nem szeretem ha "csak" egy szimpla szín van a körmeimen mindenféle díszítés nélkül, ezért ha nincs időm sokat pepecselni a manikűrömmel gyakran nyúlok ehhez az egyszerű, de mutatós megoldáshoz.
Bár az itt használt lakk önmagában selyemfényű úgy éreztem egy kis csillogás még mindenképp kell neki. Ebben a Lovely topperben pedig a tervezett manikűrhöz pont tökéletes árnyalatú glitterek úszkálnak. Sajnos a barnás-bronzos többségben van a rosegoldhoz képest az üvegben és a képeken is inkább az tűnik hangsúlyosnak, élőben sokkal szebb és harmonikusabb az összkép ;-)

Használt lakkok:
 Háát ennyi lenne az elmaradásom, illetve amiről készültek képek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...