2015. március 18., szerda

Teszt: BP-51 (nyomdalemez)

Gondoltam ideje lenne feldobni a blogot pár újfajta bejegyzéssel, az egyik ilyen a most következő nyomdalemezeimet bemutató sorozat első része. 

Terveim szerint 2-3 hetente fogok jelentkezni ilyen poszttal, persze csak ha szeretnétek ;-)

Itt még a védőfóliával


Elsőre ezt a Born Pretty Store-os lemezt választottam. Eddig csak a szívecskés mintát használtam róla, de kiváncsi voltam a többi mennyire működőképes :)

A lakkok közül csak a fehér hivatalosan nyomdalakk, de anélkül is használhatónak bizonyult róla mind a 9 motívum. 
A nyomdázó így felveszi a mintákat
Bár a lemez 9 mintát tartalmaz, én csak 8 manikűrt készítettem vele. A felső sor két szélső henna mintáját/papucsállatkáját egy manikűrbe összevontam. Annyira hasonlóak, hogy szerintem felesleges őket külön lapon emlegetni :)





Az első manikűr pont velük készült bordós alapra, ezüst színű lakkal nyomdázva.


Magában kevésnek éreztem a körmeimen, ezért egy kis pontozós díszítéssel még feldobtam. 

A lemez mintái közül nekem ez tűnt a legnehezebben használhatónak, főleg a jobb felső minta szegélyét vette fel nehézkesen a nyomdapárnám, de mint a gyűrűs ujjam is mutatja, a helyzet nem reménytelen :)


 Használt lakkok:
- BYS Matte Deep Berry (2 réteg)
- Moyra Metal effect Nr304






A kis szélforgókhoz mindenképp valamilyen több színű manikűrt képzeltem el. Végül a nyomdázást készítettem átmenetesre, egyszínű halványzöld alappal.



Használt lakkok:
- Butterfly Ashanti #95 (3 réteg)
- NYC #221 Spring Street
- Aden #??



A következő minta az, amivel igazából nem tudok mit kezdeni. Se vízszintesen se függőlegesen nem tudom értelmezni. Ha őszinte akarok lenni ez az egyetlen, ami nem tetszik a lemezről. Egyedül ennél éreztem azt, hogy valószínűleg soha többé nem fogom használni. Na nem azért mert nyomdázás szempontjából rosszabb a többinél, egyszerűen csak nem jön be a motívum.

Én most függőlegesre forgatva használtam.



Használt lakkok:
- Essence  #188 dare to kiss (1 rétegben is használható, de biztos, ami tuti én kettőt kentem ebből is)
- Max Factor Nailfinity #200 Copper Flame




Ez a virágos kis minta biztos elő fog még kerülni tavassszal, annyira vidám főleg ilyen élénk színekkel kombinálva.

A virágok közötti vékony vonalakat nem minden esetben vette fel szépen a nyomdapárna, ezért picit haragszom rá, de fogok még vele kísérletezgetni, mert maga a minta nagyon tetszik :)


Használt lakkok: 
- Miss Sporty Clubbing Colours #467/4185
- Manhattan Pastell Pretties 001




A virágos után következzen egy szintén vidám manikűr. Csak ennél és az egyik tollas mintánál nyúltam "hivatalos" nyomdalakhoz, az Essence fehér lakkjához.
Mivel nem tudtam dönteni, milyen alapot válasszak mellé, ezért több pasztell árnyalatot is használtam :)

 Használt lakkok:
- H&M pink
- H&M mint green
- Essence 001 stamp me! white
- Miss Sporty Et Voilá #3069
- S-he #278




Tollas mintám ugyan van már egy Pet'la lemezen, de ez más stílusú, ezért többek között ez is befolyásolt, amikor ezt a lemezt választottam. 

Az alapnak használt Manhattan lakkot nem is értem miért nem használtam eddig. Nagyon szép hideg kék színe van, igazi téli lakk. Bár már túl vagyunk március idusán, biztos hogy elő fog még kerülni a tavasz során. 



Használt lakkok:
- Essence 001 stamp me! white
- Manhattan Quick Dry101S



A szívecskés minta a másik, ami miatt emelett a lemez mellett döntöttem még januárban. Nem titkolt szándékkal valentin napra kerestem valamilyen szíves motívumos lemezkét. Örülök, hogy végül erre esett a választásom, mert szinte minden mintát szeretek róla.




Használt lakkok:
- Rose Nail
- Miss Sporty Clubbing Colours 4056



Elérkeztünk az utolsó motívumhoz, ami egy pávatoll. Utólag talán nem tűnik szerencsésnek a színpárosítás, de élőben nagyon tetszett, hogy csak bizonyos szögekből nézve üt el igazán a minta az alaptól.



Használt lakkok: 
- DaVinci Vollare #326
- Lora CC-140
Összességében elégedett vagyok a lemezzel. Kilencből 8 mintát "megszerettem" úgyhogy biztos fogom még használni.
Én akciósan vettem 0.99$-os áron a Born Pretty Store webshopjából. Úgy látom most teljes áron kapható csak, de a BERX31 kódot használva 10% lejön belőle ;-)

2 megjegyzés:

  1. Hű ha, volt egy kis munka a sok maninál. Egyik szebb mind a másik, nagyon szépek a nyomda minták.

    VálaszTörlés
  2. Az első, a színes csíkos és a narancs virágos a kedvencem. :) Az első nagyon jó azokkal plusz pöttyökkel, először azt hittem az is a minta része, aztán néztem meg, hogy nem is. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...