2015. március 20., péntek

NOTD: H&M Pink, Mint Green & Get married

A most következő három lakkocska múlt héten került hozzám. Egészen más miatt mentem a plázába, de csak úgy repkedtek a -50% feliratok a H&M háza táján, úgyhogy muszáj volt betérnem és meglesni az akciós dolgokat. 

Sajnos nem találtam semmi nekem valót, ezért hogy mégse távozzak üres kézzel, körülnéztem a körömlakkos állványon és 3 kis szépség haza is jött velem. Most őket fogom megmutatni.




A szóban forgó lakkok ilyen cuki üvegben lapulnak. Egy-egy üvegcse 5 ml lakkot rejt és 390 forintos áron juthatunk hozzájuk (nem, ezek nem voltak akciósak). Nekem egyébként ők az első H&M-es lakkjaim :)


A pici üveg még kisebb ecsetet rejt. Fura vele lakkozni, de nem lehetetlen. Egy ujjamon kellett csak utólagos javításokat végeznem, de ennek sem az ecset, inkább az én bambaságom az oka.


A körmeimen fedőlakk nélkül láthatjátok őket, szép fényesre száradnak, bár nem kapkodják el.

A rózsaszín (Pink) sokkal pigmentáltabb mint a zöld (Mint green). Előbbiből elég volt két réteg, utóbbiból inkább hármat kentem fel.

A topperrel (Get married) kicsit ügyeskedni kell hogy egyenletesen eloszlassuk a glittereket a körmön. De ezen igazából nem szoktam fennakadni :)


Öülök, hogy velem jöttek, mert ezek a fagyiszínek így tavasszal nagyon tetszenek és hárman együtt különösen jól mutatnak szerintem. A tartósságukról egyelőre nem tudok nyilatkozni mert csak tegnap este óta viselem őket

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...