2016. február 7., vasárnap

52WNAC2016 - Half moon

Azt hiszem nem gondoltam át rendesen a témákat erre az egész éves kihívásra. Az eheti például egy nagyon nemszeretem téma, úgyhogy nem is nagyon erőltettem meg magam.


Szóval half moon mani, szép-szép.. MÁSOKON, magamon valahogy nem tudok megbarátkozni vele, pedig több verziót is próbáltam már.

A mai hoz az Avon Eclipse névre hallgató holo lakkját és egy saját kutyulású eperturmix színű, szintén holo halátú lakkot használtam.



Árnyékban:

 A vakuval készült képeken egy fokkal pofásabb, de így is hamar lemosásra került:

2 megjegyzés:

  1. Kár volt lemosni, szerintem csodaszép manikűr lett. A félhold-manik nekem sem túl szimpatikusak, de ez nagyon jól sikerült, és ötletes.
    Hú, az a saját keverésű lakk, szemet gyönyörködtető!
    Miből készült?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem friss kutyulmány, de ha jól emlékszem, akkor az alap a Moyra rózsaszín holo volt, a számát nem tudom fejből és ehhez öntöttem egy bordós-pinkes Avon lakkból(talán grape goddess)amit sose használok és a Catrice orango bloomból... azt hiszem ennnyi, játszogattam az arányokkal.

      Persze egyáltalán nem ilyet akartam eredetileg, de végülis tetszik a végeredmény :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...