2016. február 22., hétfő

Manikűrvadász - 24. forduló

A 24. manikűrvadászat úgy alakult, hogy Bellát kaptam páromul, aki anno az egész "játékot" elindította.


Hogy melyik manikűrjére esett a választásom az a tovább-ra kattintva derül ki ;-)

Nem tudom írtam-e már valahol de Bella blogja az egyik első körmös blog volt amire feliratkoztam, talán a legelső...
Már nem tudom mit kerestem amivel az ő oldalára keveredtem, de arra emlékszem, hogy órákra ott ragadtam és azóta is rendszeresen visszajárogatok :)

Ezek után nem csoda, ha azt mondom, hogy rengeteg kedvenc manim van tőle és nagyon nehéz volt választani mára egyet. Végül egy nem is olyan régi mellett döntöttem és előre lelövöm a poént: én is imádtam ezt a manit viselni, amilyen egyszerű elkészíteni olyan mutatós ^^

Az eredeti manikűr a '80-as éveket idéző kihívásra készült:
Eredeti bejegyzés ITT
Ez pedig az én verzióm:

Nem sikerült teljes egészében lemásolnom, de alapvetően elégedett vagyok az eredménnyel.  

Az alap egy Astor lakk (Quick 'N Go 375) két rétegben. Erre kerültek aztán piros (Maybelline Colorama 150) és arany (Moyra Metal Effect) pöttyök.

A teljes száradást követően pedig fekete zselés tollal húztam meg a vonalakat és rajzoltam meg a további pöttyöket.



Ez a kép lett a kedvencem :)



Ha minden igaz most ketten is fognak tőlem vadászni. Én már nagyon kiváncsi vagyok mit választottak a lányok :)

A többiek munkáit itt tudjátok megnézni:

18 megjegyzés:

  1. Hű nagyon ügyi vagy! Tökéletes másolat! :)

    VálaszTörlés
  2. Csodás lett! Hihetetlen jó ez a minta :)

    VálaszTörlés
  3. Már Bella alkotása is nagyon tetszett, de a Tiéd is nagyon szuper lett!! :)

    VálaszTörlés
  4. Brutálisan jól lemásoltad, nagyon tetszik, Belláé is, de a tiéd is zseniális!

    VálaszTörlés
  5. Mint egy szép szalvéta, vagy vidám abrosz, nagyon tetszik ez a manid! :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett! Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik,szuper manikűr lett. ^^

    VálaszTörlés
  8. Az eredeti verzió és a te verziód is nagyon szuper ! :)

    VálaszTörlés
  9. Már a Belláé is nagyon tetszett, de a tiéd is szuper lett! :D

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen a kedves szavakat! ♥♥♥ A manikűröd nagyon jól sikerült! Nem csodálom, hogy te is imádtad hordani, tényleg szuper mani! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...