2016. február 12., péntek

LFP - Virágok

Több, mint egy nap késéssel, de végül én is hoztam a Lakkozz!Fotózz!Posztolj! csapat eheti témájára készült virágos manikűrömet :)


Sajnos tényleg minden közbejött, ami akadályozhatta a tegnapi posztolást, de nem akarok mentegetőzni. Jobb későn, mint soha :)

Ezúttal Noémi volt a témaadónk, aki igazán tavaszi irányba indult el a választásakor. Az már az én "hibám", hogy teljesen elnyáriasodtam és egy - a tavalyi bikinimhez amúgy remekül passzoló - kicsit trópusi virágos maniűrt készítettem.

Ehhez csak két lakkot és egy vizes matrica csomagot használtam (meg persze alap és fedőlakkot, de azokat mindig lefelejtem a képekről) 

Használt lakkok:
Kallos 69
Moyra Chantal

A vizes matricát aliexpressről rendeltem, innen: LINK

Amit ekkor még nem figyeltem, hogy a matrica háttere nem fehér hanem transzparens, ezért az eredeti manikűrtervem fel is borult, de előbb vagy utóbb azt is el fogom készíteni.
Most viszont maradtam a kettő fehér - három kék körmös felosztásnál és a fehér körmeimre került a matricából 1-1 db.

Annyira elegem van már ebbeől a korán sötétedős időjárásból. Sajnos napközben nincs lehetőségem fotózni, akkor sem ha épp szépen süt odakinn a nap, ezért most is csak itthon, vakuval vagy lámpafényben készült képeket tudtam hozni nektek.


 Vakuval így néz ki:

Lessétek meg a többiek virágba borult körmeit is:

7 megjegyzés:

  1. Nagyon kis vidám! Szép ez a matrica : )

    VálaszTörlés
  2. Szép lett! Kitartás, már egyre hosszabbak a nappalok és jobbak fényviszonyok. (Ha nem esik.)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz, hasonlóan gondolkodtunk a megvalósítást illetően. Én is nagyon várom már hogy többet süssön a napocska! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...