2016. február 15., hétfő

ManiCute - Pingvinek


Mára a pingvineket választottuk a manikűrjeink ihletőjeként.
Picit bajban is voltam, mert nekem már annyira tavasz van, hogy nehezen állt át az agyam a téliesebb témára.
Az én kapcsolatom ezekkel az állatokkal abszolút semleges, nem szeretem őket különösebben de bajom sincs velük.

Azt hiszem ezért is voltam bajban, hogy milyen manikűrt készítsek mára, aztán beugrott Lexa régebbi jégcsapos alkotása, ami azóta tetszik, hogy először megláttam. A mai manimat főleg ő inspirálta. 


Az alapszín egy Manhattan lakk, ami a képen is szerepel (Quick Dry 101S). Nagyon szeretem ezt az árnyalatot, olyan igazi jégkirálynős lakk nekem. Szerintem már nem kapható, ez is egy leértékelt kosárkás szerzemény. Két rétegben szépen fed és a száradása is tűrhető. Az egyetlen problémám vele a mennyisége, olyan kevéske ez az alig 7 ml :(


A jégcsapokhoz és a pingvin pocihoz a Moyra fehér lakkját (Chantal) és egy halványkék S-he lakkot (278) használtam. Száradás után pedig egy fekete zselés tollal kontúroztam az egészet. Bár a képeken alig látszik, de van  ám csőre is (Rimmel 60 sec sunny days)  ;-)

Ne felejtsétek el meglesni a többiek munkáit sem:

7 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...