2013. augusztus 16., péntek

Lovely - Baltic Sand Nr3

Mikor először láttam képeket a homok finishű lakkokról bevallom nekem nem tetszettek. Aztán egyre több képet láttam róluk és egyre szebbnek láttam őket. Legjobban lilában, babarózsaszínben és valami szép bézs színben tudnám elképzelni magamon. A Rossmanban viszont csak a Lovely lakkjai közül tudtam választani. A három színből a kék tetszett meg a legjobban. Azóta erősen hajlok rá , hogy a piros is kell nekem. A sárga valamiért nem szimpatikus még

Életemben először van teljesen kékre festve a körmöm. Picit idegennek éreztem az árnyalatot, amikor felkentem, de egyre jobban megszerettem. Két rétegben van a körmeimen és csodaszép. Különböző megvilágításban más-más árnyalat, néha türkizesebb, máskor meg inkább farmeres kék.
Lehet, hogy hülyének fogtok nézni, de annyira szokatlan még nekem ez a felület, hogy folyton azon kapom magam, hogy simizem a körmeimet :D
 Lenne egy személyes kérdésem hozzátok: csak nekem ilyen csámpásak az ujjaim (kisujj!), vagy másnak is így állnak be maguktól, ahogy a fenti képen az enyémek? :)

Végezetül egy kis válogatás a képekből. Azt hiszem látszik, hogy mennyire tetszik nekem ez a lakk, nem tudtam választani melyik képen tetszik a legjobban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...