2013. augusztus 12., hétfő

Shopping

Vissza kellett vinnem a könyvtárba pár könyvet, mert már közelgett a kölcsönzési határidő vége.
Ebből kitalálhattátok, hogy szeretek olvasni. Sőt könyvtárba járni is szeretek, azt pedig még jobban szeretem, hogy a megyei könyvtár a város fő terén található a hozzánk legközelebbi Rossmannal és a város legnagyobb Dm-jével a szomszédságában :)

Nehéz volt a választás, de úgy döntöttem csak az egyik drogériát engedélyezem magamnak, nem titkolt pénztárca kímélő szándékkal. 

Elsősorban ajakápolót és szappant akartam csak venni, el is döntöttem, hogy ezúttal a Rossmannt választom és kipróbálom az Isana olivás ajakápolóját és az Alterra gránátalmás szappanját. Mindkét terméket sokan dícsérték a Krémmánián.
 (269 ft  - Rossman)
Ez tényleg egész jó termék. Picit szokatlan az illata, de valószínűleg azért mert általában gyümölcsös ajakírt használok. Picit olajos/zsíros érzést hagy felkenés után a szájon de pár perc múlva már nem zavaró számomra. Nem tartalmaz szilikont, ásványi olajat és tartósítószert - ezért plusz piros pont jár neki :)                                     
 (299 ft - Rossman)
A másik (számomra) új termék, amit most szereztem be az Alterra szappanja. Már a dobozon keresztül érezni lehet a fincsi almás illatot. Ez fürdés közben is megmarad, bár a bőrömön később én nem éreztem. Szintetikus konzerváló anyagok és állati összetevők nélkül készült natúr termék                                                                  
 (899 ft - Rossmann)
Persze pár körmös holmi is befurakodott a kosaramba (meg egy zacsi kutyasnack :D). Nem akarom hosszúra nyújtani ezt a bejegyzést ezért csak ez Essence körömlakk javító ceruzát mutatom. 3 pótfejből + az alapból "beszerelt" fejből áll a készlet. Meglepően kellemes illata van és a lakkot is szépen leszedi a félresikerült lakkozás után. Egyedül attól félek, hogy hamar ki fog száradni, de valahogy majd megoldom az újranedvesítést :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...