2013. augusztus 15., csütörtök

Málnakrém

Nem sűrűn használok piros lakkokat. De ennek a régi körömlakknak a színe annyira megfogott, hogy lecsaptam rá és azonnal elkoboztam anyukámtól. Ő egyébként pár éve egy 100 forintos boltban vette, és csak párszor használta a lábára.

Szerintem nagyon szép színe van és bár több éves noname lakk tökéletes az állaga. Se nem túl híg, se nem sűrű. Ráadásul elég erősen pigmentált, egy rétegben is szépen, egyenletesen fed. Mivel márkanév sem szerepel rajta, a szín nevét kideríteni lehetetlen. Én málnakrémnek hívom. Élőben olyan is :)



A körmeimen egy rétegben látható. Alapnak az Essense Ultra Strong erősítőjét használtam. Erre kentem fel egy rétegben a színes lakkot. Mivel megjött már a kis díszes palettám a gyűrűs ujjamra tettem egy egy pici gyöngyházas csillagocskát. Végül az egészen átmentem az új BTGN fedőlakkommal
 (849 ft - Rossmann)
Nagyon szép fényt ad a körmöknek, és ami nagyon nagy előnye: nem lettek másnapra takaró lenyomatosak a körmeim pedig este lakkoztam :)

Szerintem nagyon csajos manikűr lett. A munkahelyemen többen is dícsérték. Lehet, hogy gyakrabban kellene pirosas árnyalatokhoz nyúlnom? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...