2013. augusztus 6., kedd

Moyra nyomában...

Az interneten barangolva beleszerettem a Moyra egyik árnyalatába. Ez pedig a 92-es sorszámú gyönyörűség:
Sajnos a legközelebbi fodrászkellékesben nem találtam ezt az árnyalatot. A Dm és a Rossman pedig elérhetetlen távolságban van ebben a melegben. Képtelen vagyok elvonszolni magam odáig :D 
Úgyhogy erről a színről átmenetileg lemondtam :(

Picit hasonló hatást azonban egy véletlen folytán sikerült elérnem :)

Tegnap nem tudtam eldönteni, hogy milyenre fessem a körmeimet ezért kipróbáltam a pár hete vásárolt Miss Sporty lakkomat. Az üvegben szép halvány lila színe van, de a körömre felkenve már szinte csak ezüst. Két rétegben is :(

Mivel így túl snassznak találtam, kotorászni kezdtem a lakkok között és a kezembe akadt ez a lila Rose Nail mini lakk. Még soha nem használtam, de arra gondoltam a gyűrűs ujjamra felkenem, hogy feldobjam kicsit a manikűrömet.
Ekkor jöttem rá, hogy ez nem egy tömény lila csillámos lakk, aminek én gondoltam hanem egy átlátszó lila lakk mini csillámokkal... és nem tudtam megállni egy ujjnál. Mindre kellett kennem és közben rájöttem, hogy a végeredmény picit hasonlít a keresett Moyra árnyalathoz. Legalábbis képek alapján, mert élőben még nem volt hozzá szerencsém.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Visszaolvastam a blogodat és erre a Moyra lakkra mindenképp ajánlanám, hogy szerezd be, ha még nem tudtad volna, mert nagyon szép szín! ;) Nekem egy aranyos storym is kapcsolódik hozzá: fősulin egy tanár odajött óra után, le nem tudtam képzelni mit akar. És akkor mondta, hogy milyen szép lakkom van, messziről látszik. És végül is én vettem neki egyet, mert neki nem volt ideje utána járni. Annyira kis hálás volt. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...