2013. augusztus 27., kedd

Ocean-ombre (helyett gradient :P )


Végre én is kipróbáltam a sokak által használt szivacsos technikát. Ezzel nagyon könnyen lehet színátmenetes körmöket alkotni. Mivel strandra készültünk és kék bikinim van, így a kék két árnyalatával dolgoztam.

A csikóhalas képet természetes, míg a fekete hátteres képet mesterséges fényben készítettem.
A manikűr az Essence erősítőmmel kezdtem. Erre vittem fel 2 réteg világos kék Lora lakkot. Elég pocsék a fedése, de ennyi pénzért nem vártam csodákat és gyorsan kellett egy világoskék lakk :)
Miután az alap szín megszáradt a sötétebb kék lakkomból (Lovely) egy papírlapra cseppentettem párat, majd fogtam a szivacsdarabot és "beletunkoltam". Ezután óvatosan felütögettem a szivaccsal a színt a körmeim végére. Végül az egészet átkentem az Essence Glorious Aquarius topperével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...