2015. április 29., szerda

Elfeledett lakkok #4

Mára egy nagyon egyszerű manikűrt hoztam nektek két olyan lakkal, amiket talán még soha nem használtam - na jó talán a Golden Rose-t egyszer már igen, de a Lorát biztosan nem - pedig még tavaly vettem őket :)

A két főszereplő tehát a Lora CC-174-es lakkja és a Golden Rose Rich Color 03-as árnyalata. Az első réteg mindkét lakkból gyorsan száradt. Bár az is igaz, hogy vékony rétegeket használtam.


A második réteggel csak a Loránál gyűlt meg a bajom. Ez a kicsit vastagabb réteg már elég nehezen száradt meg. Az eredmény viszont kárpótolt mindenért :)

A Golden Rose száradásával nem volt bajom, az egyetlen negatívuma az enyhe csíkozódásra való hajlama. Bár élőben kevésbé feltűnő, mint a képeken.


A Lora lakk magában is olyan szép, hogy nem éreztem késztetést a további díszítésre. A gyűrűsujjaimra viszont került 3-3 kis virág, hogy a körömdíszítőimet is apasszam kicsit. Azokból is hatalmas készleteket halmoztam fel az utóbbi években :)

1 megjegyzés:

  1. Ezek a virágok nagyon tetszenek! Annak is örülök, hogy látok végre GR lakkot, mert alig van róluk a neten kép.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...