2015. április 20., hétfő

NOTD: Tavasz


Ezt a manikűrt még múlt héten készítettem, de csak most vettem észre, hogy eddig nem mutattam meg nektek, pedig szerintem nagyon vidám kis tavaszi színkavalkád lett :)

Három színnel készítettem átmenetet minden körmömre, majd erre nyomdáztam fehér virágokat az Essence nyomdázólakkjával, egy Petla lemezről.


Így minden körmön nekem kicsit sok volt a minta, ráadásul a mutatóujjamon el is rontottam a nyomdázást, ezért utólag a mutató és a kisujjam körmét inkább egyszínűre festettem.



Ezeket a lakkokat használtam:

Szerintetek melyik verzió a szebb? :)


4 megjegyzés:

  1. Nekem is soknak tűnik az összes körmön a minta, így én az utóbbi manikűrre szavazok :)
    Szép lett!

    VálaszTörlés
  2. De jól néz ki! A kevesebb nyomda jobb :) Szép az átmenet is!

    VálaszTörlés
  3. Most nekem is jobban tetszik az utóbbi verzió. Igazán tavaszias lett! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem az összes körmön sem sok. :D Bár talán egy picit jobban tetszik csak két körmön. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...