2015. április 1., szerda

NOTD - Flowers

Április elsejére egy igazán tavaszias manit hoztam nektek. Lassan engem is utolér a tavaszi zsongás és kezdek a virágos lemezeim felé kacsintgatni :) 


A manikűrhöz egy újra felfedezett régebbi lakkomat vettem ismét elő. Ez pedig a b.pretty 69-es cyanblue nevű árnyalata.

Szerintem ez inkább menta szín, de nem vitatkozom a gyártóval :P


A mentás árnyalatot fehérrel és arannyal akartam kombinálni mindenképp. Először egy dupla nyomdás manikűrt terveztem, de a lemezeim rakosgatása közben megakadt a szemem ezen az üres közepű virágmintán és rögtön változott a terv :)



Használt lakkok:
Lovely Classic Nr25
Essence Stampy polish 001 stamp me! white
b. pretty #69 cyanblue
Golden Rose Galaxy #17

Végezetül az egyik kedvenc tavaszi virágomról mutatok egy képet. Dédikém kertjében szedtem vasárnap és azóta itt illatozik a szobámban ^^

7 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...