2015. május 25., hétfő

Brékingnyúz!! NÉVVÁLTOZÁS !!

Nem, nem tévedtetek el ez a korábbi Lakk Lak blog, csupán a neve változott meg. A régi nevet sose szerettem igazán és már régóta érett az elhatározás, hogy le fogom cserélni. 


Hogy miért vártam eddig??? Mindig volt valami épp futó kihívás, vagy közeledő ManiCute, amihez már előre elkészítettem a bejegyzést a régi vízjellel stb stb, szóval mindig tolódott hogy jó, oké névcsere kell na de mikor??

Mikor? Most!


A ma esti ManiCute az egyik utolsó, amit még a régi blog nevével vízjeleztem.

A régi név egy gagyi kis szójáték volt, ami először jópofának tűnt, de aztán inkább éreztem bénácskának mint jónak (ráadásul a dupla kötőjelet sok oldal összevonta és nem működtek a linkjeim például a moly.hu-n sem)... valahogy így kezdődöt ...

Persze ki kellett találnom valami új nevet, amit jobban magaménak érzek. Hogy honnan jött az ötlet már nem tudom, de ez több szempontból is illik hozzám. Legalábbis szerintem... Persze ebben is van némi szójáték :D

Oké, szóval MACSKA, mert enyhén macskamániás vagyok. Ékszer, dísztárgy, ruha bármi jöhet, ami cicás. (élő cica sajnos párom miatt nem, de anyánál kiélem ezirányú szükségleteimet)

Aztán KÖRÖM, mert hát az eddigiekből rájöhetettek, hogy a körömlakkok és egyéb körömdíszítő eszközök sem hagynak hidegen.

És még itt a MACSKAKÖRÖM, amit csak a "real life" ismerősem tudhatnak rólam, de imádok filmekből, könyvekből, versekből, dalszövegekből idézgetni... szóval a macskaköröm is passzol hozzám. Asszem...

(A macskakarom névre hallgató növényhez nem köt semmi. Amíg rá nem kerestem azt se tudtam, hogy hogyan néz ki. Pedig vicces lett volna, ha azt is tudom valahogy magamhoz kötni )

Remélem ti is hamar megszokjátok és megszeretitek az új nevet, ezt a kapirgálós cicát én már most imádom :D

Nézzetek vissza 19 óra után mert újabb ManiCute témával készültünk mára ;-)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...